Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ از تداوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۹ هزار بسته معیشتی در بخش‌های مختلف شهرستان توزیع شده است. - اخبار استانها -

عزیز موسایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: در مرحله ششم کمک مومنانه در شهرستان کوهرنگ 300 بسته معیشتی توزیع و تاکنون 9 هزار بسته معیشتی در بخش‌های مختلف شهرستان توزیع شد که 35 میلیارد ریال، ارزش ریالی آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخشی از کمک‌ها در قالب طرح شهید سلیمانی صرفا برای بیماران کرونایی و کسانی که در قرنطینه بودند صورت گرفت و بخش دیگر کمک‌ها در بحث محرومیت‌زدایی و آسیب دیدگان از کرونا است که در سراسر شهرستان توزیع شده است.

فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ تصریح کرد: عمدتا ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده 400 هزار تومان است که شامل برنج، روغن و... می‌باشد. با هم‌افزایی کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و ستاد رزمایش کمک مومنانه استان، این کمک‌ها صورت گرفته است.

تداوم رزمایش کمک مومنانه در اردبیل/ مردم و خیران در پویش کمک مومنانه مشارکت کنندکمک مومنانه خیرین سلامت مازندران به یاد سردار سلیمانی+ تصاویرتوزیع جهیزیه بین زوج‌های جوان کم‌برخوردار در گلستان/توزیع 300 هزار بسته کمک معیشتی در رزمایش کمک مومنانه

وی با اشاره به اجرای این طرح، گفت: در اجرای این طرح از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده شد و برای اجرای طرح شهید سلیمانی از طریق پایگاه‌های مقاومت بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود.

موسایی خاطرنشان کرد: بسته‌های بهداشتی، لوازم‌التحریر، بخشش اجاره‌ها از دیگر اقدامات بود و همچنین در سال جاری حدود 60 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان کوهرنگ اهدا شد و چند مورد لوازم خانگی هم به افراد نیازمند اعطا شد.

فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ در پایان بیان داشت: موارد آموزشی در رابطه با کرونا از طریق پایگاه‌ها صورت گرفته که با همکاری‌ مردم و بسیجیان شهرستان، آمار مبتلایان به کرونا کمتر شده است.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس شهرستان کوهرنگ کمک مومنانه بسته معیشتی هزار بسته توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه بارندگی‌های دوروز اخیر در سیستان و بلوچستان که فراتر از حد پیش بینی شده است علاوه بر بسته شدن مسیر‌های ارتباطی ، ارتباط مخابراتی ۶۰ روستای شهرستان‌های زرآباد، کنارک و چابهار به دلیل مشکل در فیبر نوری قطع شده است.

مجید محبی افزود: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و با تدابیر انجام شده تمام دستگاه‌های خدمات رسان در حال ارائه خدمت به مردم گرامی استان هستند.
مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته از ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی این استان بارندگی گزارش شده که بیشترین آن به میزان ۱۲۰ میلیمتر متعلق به شهرستان زرآباد بوده است.
وی بیان کرد: امروز شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی، روی دریا و سواحل سیستان و بلوچستان هستیم.
محبی افزود: تمام تلاش ما بر آن است تا برقراری ارتباط در مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان به جهت انجام خدمات امدادی برقرار شود.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • تداوم حمایت مردم آذربایجان شرقی از عملیات «وعده صادق»
  • توزیع ۵ هزار و ۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی در فامنین
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول