Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@07:07:19 GMT

ایران پیشگام مبارزه با تروریسم است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۷۷۴۷

ایران پیشگام مبارزه با تروریسم است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا؛ خانم زاخارووا روز شنبه در گفت و گویی مکتوب  افزود: نه تنها هیچ گونه اطلاعاتی دال بر ارتباط احتمالی تهران با این گروه (القاعده) وجود ندارد بلکه ایران خود کشوری صادق و جدی در امر مبارزه با تروریسم است.

وی تصریح کرد: شواهد زیادی وجود دارد که حاکی از مبارزه جدی و پرتلاش ایران با تروریست ها به عنوان مثال در سوریه و عراق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: مقامهای آمریکایی در مورد شواهد مبارزه موثر ایران با تروریست ها سکوت می کنند و این رفتار آنها حکایت از سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی ایران حکایت دارد.  

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا به تازگی مدعی شده بود که ایران به برنامه ریزی برای حملات ۱۱ سپتامبر کمک کرده بود القاعده یک مقر جدید دارد و آن جمهوری اسلامی ایران است.

میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین نیز هفته گذشته، ادعای مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر بکارگیری سلاح شیمیایی توسط ایران را رد و تاکید کرد که این کشور خود قربانی سلاح های شیمیایی است.

توسعه مستمر روابط ایران و روسیه

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پاسخ به سوالی در باره دورنمای توسعه روابط ایران و روسیه در سال ۲۰۲۱ ، اظهار داشت: روابط ایران و روسیه در عرصه های مختلف بطور مستمر توسعه می یابد و این روابط بر اصول حسن همجواری و احترام متقابل استوار شده است و دو طرف عزم متقابل برای بسط و گسترش همکاریها و تعامل در حوزه های مختلف دارند.  

 وی افزود: طرف روسی مصمم به تداوم گفت و گوهای توام با اعتماد با شرکای ایرانی و حفظ تماس های منظم در عالی ترین سطح (رهبری و رئیس جمهور) و سطوح عالی (برای گفت و گو) در مورد طیف وسیعی از مسائل دوجانبه، بین المللی و منطقه ای است.

زاخارووا خاطرنشان کرد: ما برای تحکیم روابط و پیوندهای بازرگانی و اقتصادی و فعال کردن همکاریهای بین مناطق دو کشور آمادگی داریم و پتانسیل ها و امکانات لازم برای تحقق این مهم وجود دارد.   

پربیننده ترین ۳برنامه احتمالی بایدن در مورد ایران اردوغان واکسن کرونا زد +عکس دارایی ثروتمندترین فرد جهان چقدر است؟ برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع می‌کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مبارزه با تروریسم ماریا زاخارووا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که معاون وزیر خارجه ایران ۱۸ آوریل به مسکو سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: زورآزمایی روسیه و آمریکا در شورای امنیت این بار به نفع ایران

بر اساس این گزارش، معاون وزیر خارجه ایران در کنفرانس ممانعت از اشاعه سلاح هسته‌ای مسکو مشارکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227368 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای کمک به مردم در معرض سیل در امارات
  • اعلام آمادگی ایران برای کمک به امارات
  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • روابط دوستانه ایران و روسیه زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • روابط دوستانه ۲ کشور زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با سرکنسول روسیه + تصاویر
  • بروز فاز جدید بحران روابط روسیه-اسرائیل با عملیات وعده صادق
  • پیگیری توسعه روابط اقتصادی و گردشگری ایران و روسیه
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو