Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول، با اشاره به انتشار فراخوان جذب دانشجوی استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد، گفت: دانشجویان می‌توانند تا ۱۰ بهمن‌ماه با مراجعه به سایت دانشگاه اقدام به ثبت‌نام کنند.

علی ظاهرزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتشار فراخوان ثبت‌نام در کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان، اظهار کرد: دانشجویان سال آخری که ۱۰۵ واحد درسی را گذرانده باشند و هشت ترمه فارغ‌التحصیل ‌شوند و جزو ۱۵ درصد برتر ورودی و رشته خود باشند، می‌توانند از امتیاز پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این فراخوان برای دانشجویان کارشناسی پیوسته سراسری است و دانشجویان کارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و غیردولتی نمی‌توانند در این فراخوان شرکت کنند. دانشجویانی که قصد دارند در این فراخوان شرکت کنند باید توجه داشته باشند که تغییر رشته در مقطع کارشناسی ارشد و یا تغییر محل تحصیل امکان‌پذیر نیست.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول با اشاره به ظرفیت پذیرش استعدادهای درخشان برای امسال، بیان کرد: امسال می‌توانیم تا سقف ۴۰ درصد از کل دانشجویان پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد را از طریق پذیرش بدون آزمون (استعدادهای درخشان) جذب کنیم. البته این به این معنا نیست که در همه رشته‌ها اینگونه است، بلکه بستگی به ظرفیت پذیرش در هر رشته تحصیلی دارد.

ظاهرزاده با بیان اینکه دانشجویانی که قصد دارند در دو رشته شرکت کنند باید دو بار ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند تا ۱۰ بهمن‌ماه با مراجعه به سایت دانشگاه، اقدام به ثبت‌نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند. همچنین نتیجه بررسی دانشگاه تا اواخر بهمن به دانشجویان اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به رشته‌هایی که از طریق استعدادهای درخشان دانشجو جذب می‌کنند، گفت: در رشته‌های مهندسی معماری، طراحی شهری، ریاضیات و کاربردها، فیزیک گرایش ماده چگال، مهندسی شیمی گرایش پدیده‌های انتقال، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی، در رشته مهندسی برق گرایش‌های مدارهای مجتمع الکترونیک، سیستم‌های قدرت، الکترونیک قدرت و ماشین‌های الکتریکی، افزارهای میکرو و نانو الکترونیک و در رشته مهندسی عمران در گرایش‌های مهندسی آب و سازه‌های هیدرولیکی و مدیریت منابع آب، بدون آزمون و از طریق استعدادهای درخشان، دانشجو جذب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان دانشگاه صنعتی دزفول استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر علیرضا خسروپناه گفت: بر حسب نیاز‌های درمانی شهرستان دزفول، پنج پزشک فوق تخصص در رشته‌های ریه کودکان، جراحی پلاستیک و ترمیمی، قلب کودکان، روماتولوژی بزرگسالان و گوارش کودکان، کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه از رشته‌های یاد شده، سه رشته برای نخستین بار است که در شهرستان دزفول فعال شده، افزود: پیش از این در شهرستان دزفول، پزشکان فوق تخصص ریه، قلب و گوارش ویژه کودکان نداشته ایم و این رشته‌ها برای نخستین بار است که به شهرستان دزفول تخصیص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: پزشکان فوق تخصص جدید حاضر شده در دزفول را نعمتی برای شمال استان خوزستان دانست و یادآور شد: شهروندان دزفول و شمال استان خوزستان تا پیش از این برای مراجعه به پزشکان فوق تخصص، مجبور بودند به مرکز استان و یا شهر‌های بزرگی مثل تهران شیراز و اصفهان مراجعه کنند.

دکتر خسروپناه ضمن اشاره به تعرفه‌های دولتی ویزیت این پزشکان فوق تخصص و استقرار در کلینیک ویژه یازهرا (س) دزفول خاطرنشان کرد: بیماران برای اخذ نوبت می‌توانند طی روز‌های آینده بصورت اینترنتی به آدرس nobat.dums.ac.ir مراجعه و نوبت خود را ثبت نمایند.

دیگر خبرها

  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی