Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ثبت نام مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» فعالان کانون ها و بچه های مسجد به دلیل استقبال گسترده برای مشارکت بیشتر تمدید شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ثبت نام مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» فعالان کانون ها و بچه های مسجد به دلیل استقبال گسترده برای مشارکت بیشتر تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه قرآنی می توانند فیلم تلاوت خود را در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir  تا تاریخ 22 بهمن ماه بارگذاری کنند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: شرکت کنندگان می توانند به دلیل شیوع بیماری کرونا آثار خود را در منازل ضبط کنند اما ضبط و اجرا در مساجد امتیازهای ویژه ای خواهد داشت و نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری این دوره از مسابقه راه خواهد یافت.

 

سقاء یادآور شد: رشته های اذان در رده سنی 9 تا 14 سال و مکبری در رده سنی زیر 9 سال و 9 تا 14 سال ویژه برادران و رشته های تلاوت نور (ترتیل) و قرائت نماز در رده سنی 9 تا 14 سال نیز ویژه برادران و خواهران است.

 

وی خاطر نشان کرد: در رشته تلاوت نور الگوی تلاوت از سوره های از سوره های «یاسین»، «الرحمن» و «واقعه» خواهد بود و علاقمندان می توانند اطلاعات بیشتر در این زمینه را از سامانه بچه های مسجد دریافت کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: شرکت کنندگان برای اطلاع از شرایط اختصاصی هر رشته می توانند به سامانه اینترنتی بچه های مسجد مراجعه کنند.

 

سقاء عنوان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این مسابقه قرآنی متفاوت تر از سال های قبل برگزار خواهد شد و امیدواریم نوجوانان فعال در کانون های مساجد بتوانند طبق سال های قبل مشارکت بیشتری در این رویداد قرآنی داشته باشند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل سامانه بچه های مسجد مسابقات قرآنی مدهامتان اردبیل بچه های مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان

فاطمه فروتن در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین المپیاد هنری وزارت فرهنگ و ارشاد با هدف شناسایی، کشف و هدایت استعدادهای هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت هنری ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به جزئیات بیشتر المپیاد هنری بیان کرد: ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی، ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به خصوص در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی، کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزارهای هنری و آموزشی از اهداف مهم دیگر المپیاد هنر است.

فروتن ادامه داد: وجه تمایز بارز این المپیاد با سایر رویدادهای هنری این است که شرکت‌کنندگان در قالب تیم‌های آموزشگاهی یا هنرستانی در رقابت‌ها شرکت می‌کنند و این المپیاد در سه سطح آموزشگاهی، استانی و ملی برگزار می‌شود.

به گفته وی، هر یک از این مراکز آموزش هنر که در نخستین دوره المپیاد شامل آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنرهای زیبا می‌شود در رشته‌های تعیین شده تیم‌هایی را معرفی می‌کنند که بر اساس شاخص‌های اعلام شده، تیم‌ها ابتدا در آموزشگاه یا هنرستان به رقابت پرداخته و آثار آنها داوری می‌شود و به مرحله استانی راه می‌یابند.

سرپرست معاونت هنری ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه المپیاد هنر از سطح کیفی بالایی برخوردار است، گفت: آثار راه یافته به مرحله استانی توسط داوران استانی ارزیابی شده و برگزیدگان آن‌ها به سطح ملی راه می‌یابند و در این مرحله آثار برگزیده رشته‌های موسیقی و نمایش اجرای زنده خواهند داشت و آثار سایر رشته در فضای نمایشگاهی به نمایش عمومی گذاشته می‌شوند و داوری خواهند شد که تیم قهرمان هر رشته از بین برگزیدگان نهایی انتخاب و موفق به دریافت جام قهرمانی می‌شوند.

فروتن به اشاره به سرفصل‌ها و موضوعات المپیاد هنر اضافه کرد: هویت و سبک زندگی ایرانی اسلامی، ایجاد انگیزه و امید آفرین، ایجاد شور اجتماعی و تقویت مشارکت‌های عمومی، تحکیم بنیان خانواده، همبستگی ملی و انسجام اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اهم موضوعات این المپیاد است.

وی تصریح کرد: علاقه مندان برای اطلاع کامل از این شرایط علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.amoozeshehona.ir وارد سامانه المپیاد هنر شده و اطلاعات کامل را دریافت کنند و با هماهنگی مدیران آموزشگاه‌ها و هنرستان‌ها نسبت به ثبت نام تیم‌ها اقدام کنند.

کد خبر 6086555

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان