Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:50:12 GMT

طرح زوج و فرد در کرج و فردیس لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۸۰۸۶

طرح زوج و فرد در کرج و فردیس لغو شد

علی درویش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از امروز شنبه قرار بود طرح زوج و فرد از در منزل در شهرستان‌های کرج و فردیس اجرایی شود.

وی بیان کرد: با این وجود کارگروه مقابله با آلودگی هوا به دلیل کاهش آلودگی هوا تشکیل شد مقرر شد تا تصمیم قبلی مبنی بر اجرای طرح زوج و فرد لغو شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز متذکر شد: در صورت افزایش آلودگی هوا با تشکیل کارگروه تصمیم‌های برای رفع این مشکل گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5123205

منبع: مهر

کلیدواژه: علی درویش پور شهرستان کرج استانداری البرز ویروس کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه شهرکرد شهرستان کرج آلودگی هوا زلزله شیوع کرونا دهه فجر اقامه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۳۰ لرستانی مشمول امهال تسهیلات کشاورزی

سید عماد شاهرخی  با اشاره به اجرای بند دال تبصره ۱۶قانون بودجه سال ۱۴۰۲، موضوع بخشودگی سود، کارمزد، جرائم دیرکرد و امهال تسهیلات بهره‌برداران بخش کشاورزی، اظهار کرد: از بهره‌برداران بخش کشاورزی که براثر حوادث غیرمترقبه به ویژه سیل و خشکسالی دچار خسارت شده‌اند و دارای تسهیلات با سررسید ۱۴۰۱ مورد تایید کارگروه شهرستانی و استانی بودند ۲ هزار و ۴۳۰ بهره‌بردار مشمول امهال تسهیلات شدند.
به گفته وی از تعداد ۲۴۳۰ فقره درخواست دارای مصوبه کارگروه استانی با اعتبار ۱۷۱ میلیارد تومان، ۱۶۰۰ بهره‌بردار بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان از مزایای این بند قانونی بهره‌مند شدند.
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در بازه زمانی ۶ ماه از ابلاغ و اجرای این طرح، ۶۷ درصد کل اعتبار ابلاغی سهم استان جذب و توسط بانک‌های عامل اعمال شده است.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • گره‌گشایی ۱۶ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل فارس
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • تلاش بر این است که به تولید و اشتغال کشور کمک کنیم
  • اجرایی شدن  بیش از 70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
  • ۲۴۳۰ لرستانی مشمول امهال تسهیلات کشاورزی
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • کارگروه عفاف و حجاب شهرستان میاندوآب
  • کارگروه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها ایجاد می‌شود
  • کارگروه کاهش آلودگی هوای دزفول تشکیل شد
  • اجرای طرح‌های پویش مسیر سبز _ ایران پاک در خوی