Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@22:48:08 GMT

باورنکردنی: نامجومطلق هنوز مربی استقلال است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۸۱۲۳

باورنکردنی: نامجومطلق هنوز مربی استقلال است

پس از پایان حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و شکست برابر پاختاکور ازبکستان، کاروان تیم به ایران بازگشت و تدارکات آماده سازی برای شروع فصل جدید پیگیری شد.

پس از جذب بازیکنان بدون سرمربی در نهایت محمود فکری از تیم نساجی مازندران در کمتر از یک ماه باقی مانده به شروع مسابقات لیگ بیستم به عنوان سرمربی انتخاب و صمدمرفاوی، امیدعلی دفتری، حنیف عمران زاده و آرش برهانی به عنوان دستیاران او معرفی شده و آغاز به کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکری فعالیت روی نیمکت تیم استقلال را بدون مجید نامجومطلق آغاز کرد و مربی که در روز‌های بحرانی این تیم را از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مرحله حذفی این مسابقات رساند در کادر جدید جای نداشت.

در اتفاقی عجیب و باورنکردنی نامجومطلق که فصل گذشته دستیار فرهاد مجیدی بود و پس از کناره‌گیری او هدایت استقلال در بازی‌های متمرکز لیگ قهرمانان را برعهده گرفت هنوز با این تیم قرارداد دارد و مربی آبی پوشان محسوب می‌شود اگرچه کنار این تیم حضور ندارد.

نامجومطلق که اکنون از کادرفنی دور است، بنابراینکه قراردادش پس از پایان بازی مقابل پاختاکور ازبکستان از سوی باشگاه فسخ نشد و خودش هم چنین اقدامی انجام نداده، بنابر قرارداد دو ساله‌ای که امضا کرده بود در حال حاضر به صورت قانونی مربی آبی‌ها محسوب می‌شود.

از این رو نامجومطلق که طی این مدت از سمت باشگاه هم حقوقش را دریافت نکرده، مطالبات معوقه دارد و او هم یکی افراد حاضر در لیست بلند بالای طلبکارانی است که چشم انتظار تحقق وعده مدیران باشگاه هستند. گفتگوی نامجومطلق و پیگیری‌ها در این رابطه به سرانجام نرسیده و در این صورت او اقدام قابل پیش‌بینی خواهد داشت.

طبق اخبار و پرونده‌های شکایات مشابهی که از باشگاه استقلال دیده‌ایم، اکنون مربی استقلال هم تصمیم دارد طی روز‌های آینده با شکایت به کمیته تعیین وضعیت به صورت رسمی برای دریافت مطالباتش اقدام کند. شکایت نامجومطلق می‌تواند از دو جهت برای آبی پوشان دردسرساز شود. نخست اینکه او به عنوان مربی با این تیم قرارداد دارد، اما اجازه فعالیت نداشته و دوم اینکه حتی حقوقش را هم دریافت نکرده است.

باشگاه استقلال که با اعلام حجت نظری، سخنگوی باشگاه در شرف کسب مجوز حرفه‌ای از سوی AFC برای مسابقات آتی لیگ قهرمانان آسیاست و احتمالا با شکایت هروویه میلیچ رو به رو می‌شود درصورتیکه که نامجومطلق نامه نگاری‌های رسمی را آغاز کند با دردسر بزرگی مواجه می‌شود که باید دید در نهایت این پرونده به کجا ختم می‌شود.

 

 


ایلنا

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مجید نامجومطلق استقلال لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد

عبدالرسول پورعباس شب گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی به تشریح تمهیدات سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری کنکور اشاره کرد و گفت: در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، دیگر این موضوع ضرورتی ندارد. در آن سال که اینترنت قطع شد، امکانات فعلی مقابله با تقلب‌ها در اختیار ما نبود؛ اما اکنون با دستگاه‌های تقلب یاب و آشکارساز حفاظت برقرار است.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آن سال که اینترنت قطع شد، امکانات فعلی مقابله با تقلب‌ها در اختیار ما نبود؛ اما اکنون با دستگاه‌های تقلب یاب و آشکارساز حفاظت برقرار است.

وی در ادامه تصریح کرد: تعدادی کلاهبردار به صورت ناجوانمردانه سعی می‌کنند از مردم پول بگیرند. از داوطلبان خواهش می‌کنم که به این افراد پول ندهند. پرونده‌هایی داشتیم که این باند‌های کلاهبردار از داوطلب و خانواده اش اعتراف گرفته‌اند و با این اعترافات آنها را تهدید کرده‌اند. ۱۹ هزار نفر را رصد کردیم که کانال‌های مدعی تقلب را ترک کردند.

معاون وزیر علوم یادآور شد: به تمام داوطلبان توصیه می‌شود این کانال‌ها را تا زمان برگزاری کنکور ترک کنند؛ زیرا اگر با آشکارساز‌ها متوجه شویم که تجهیزات گرفته‌اند حتی اگر از تجهیزات استفاده نکنند هم متخلف محسوب شوند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه تجهیزات هندزفری و موبایل واره در قالب تبانی خریداری شده و جاسازی شده است، افزود: روز گذشته دو کانال بزرگ با ۵۰ هزار فالور را دستگیر کردند. دلیل اینکه خریداری تجهیزات تخلف محسوب می‌شود، این است که تعداد زیادی از داوطلبان رفتند تجهیزات هندزفری و موبایل واره خریده‌اند. این دستگاه‌ها در قالب تبانی خریداری شده و جاسازی شده است. فرد در ابتدایی که وارد حوزه می‌شود، به محض روشن شدن آن توسط دستگاه‌های ما سیگنال‌ها دریافت می‌شود و صورت جلسه می‌شود.

پورعباس تاکید کرد: برخی از افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و ابزار‌های جاسوسی برای کنکور را در بدن کار گذاشته‌اند. حتی قبل از فرآیند آزمون هم اگر داوطلب این ابزار‌ها را داشته باشد متخلف محسوب می‌شود و از آزمون محروم می‌شود. این موبایل واره‌ها ابزار جاسوسی هستند و اگر خریداری شود؛ یعنی شبکه‌ای پشت این موضوع است. موبایل ساده‌ای نیست که بتوان آن را یک تخلف محسوب کرد. بسیاری از این افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و این ابزار‌ها را در بدن کار گذاشته‌اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه عده‌ای اجیر می‌شوند که به محض توزیع سوال در جلسه آزمون، با ابزار‌های جاسوسی از سوال عکس بگیرند، اظهار کرد: با توجه به تمام تمهیداتی که در نظر گرفته شده است امکان ندارد که تا قبل از بازشدن در مخزن هیچ انسانی با سوالات تماس داشته باشد. تا ساعت ۸ صبح که سوالات در قرنطینه است هیچ امکانی برای دسترسی به سوال وجود ندارد. اما ما می‌دانیم که عده‌ای اجیر می‌شوند که به محض توزیع سوال در جلسه آزمون، با این ابزار‌های جاسوسی از سوال عکس بگیرند و به بیرون ارسال کنند و در بیرون عده‌ای این سوالات را حل کنند.

به گفته وی، پارسال سه نفر سه صفحه را عکس گرفتند و در عرض چند دقیقه دستگیر شدند. ممکن است عکسی بیرون بیاید؛ اما مطلقاً پاسخی به حوزه نمی‌رود. همه دستگاه‌های مخابراتی را پارسال کشف کردیم و امسال هم با دستگاه‌های آشکارساز تمام حوزه‌ها را پوشش می‌دهیم.

پورعباس یادآور شد: نظام آموزش عالی بر اساس عدالت آموزشی و کارآیی سنجش ورودی دانشگاه‌ها تعریف می‌شود. یک مصوبه‌ای علاوه بر مصوبه سال گذشته در شورای امنیت کشور تصویب شد تا آزمون سراسری به سلامت برگزار شود. داوطلبی که در جلسه آزمون گرفتار شود متخلف محسوب می‌شود. مجرمان با متخلفان متفاوت هستند و پلیس فتا وقتی افراد شبکه‌های متقلب را دستگیر می‌کند آنها با یک تا ۵ سال زندان مواجه خواهند بود.

منبع: ایسنا

tags # اخبار فرهنگی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد
  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • (ویدئو) سخاوت باورنکردنی جوان ساکن غزه در بحبوحه جنگ
  • عکاسی باورنکردنی از سر شاپرک (عکس)
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • ببینید | اشتباه باورنکردنی ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش؛ چه شد؟
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم