Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@23:29:37 GMT

قرعه کشی محصولات ایران خودرو برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۸۳۷۷

صراط: قرعه‌کشی یازدهمین مرحله از طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محصولات ارائه شده در این مرحله از فروش شامل رانا پلاس، دنا و سورن پلاس است. برندگان در این مرحله از فروش تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نام خودرو رنگ  قیمت مصوب فروش رانا پلاس خاکستری متالیک، مشکی، نقره ای، سفید، قرمز دوپوششه ۱.۷۹۵.۱۶۶.۰۰۰ دنا  آبی کبود، سفید، خاکستری متالیک، مشکی، نقره ای ۱.۴۹۹.۶۹۱.۰۰۰ سورن پلاس آبی کبود، سفید، خاکستری متالیک، مشکی، نقره ای ۱.۸۸۵.۰۴۸.۰۰۰

 

خودرو  تعداد ثبت نام  ظرفیت رزرو رانا پلاس 267.614 1.830 1.830 سورن پلاس 481.959 1.650 1.650 دنا  1.654.420 1.920 1.920 مجموع 2.403.993 5.400 5.400

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قرعه کشی قرعه کشی خودرو قرعه کشی ایران خودرو خودرو ایران خودرو محصولات ایران خودرو قیمت خودرو صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۶ میلیاردی صنایع‌دستی فارس از بازارچه‌های نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس از فروش بیش از ۶ میلیارد تومان صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در بازارچه‌های صنایع‌دستی نوروزی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمد ثابت اقلیدی امروز هفتم فروردین‌ماه 1403 در جمع خبرنگاران بابیان اینکه در حال حاضر در استان 40 بازارچه و نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی فعال است، اظهارداشت: این بازارچه هاهمزمان با آغاز تعطیلات نوروزی در سراسر استان برپاشده است و طبق آمار‌های ارائه‌شده تاکنون فروش محصولات صنایع‌دستی در این بازار‌ها به بیش از 6 میلیارد و 100 میلیون تومان رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس افزود: در حال حاضر در این بازارچه‌های نوروزی بیش از 220 غرفه صنایع‌دستی فعال است.
ثابت اقلیدی گفت: بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی نوروزی در کنار آثار شاخص گردشگری و تاریخی سراسر استان راه‌اندازی شده است که هدف از برپایی آنها معرفی و فروش محصولات و تولیدات هنرمندان و صنعتگران استان است.

وی با اشاره به اینکه در برخی از غرفه‌های بازارچه‌ها نیز تولید محصولات به‌صورت زنده (ورک شاپ) صورت می‌گیرد گفت: هم‌اکنون در اماکن شاخص تاریخی و گردشگری مانند مجموعه فرهنگی حافظ و سعدی، ارگ کریم‌خانی در شیراز و شهر تاریخی بیشاپور در کازرون، محوطه‌های جهانی پاسارگاد و تخت جمشید همچنین شهرستان‌های داراب، فیروزآباد و تیمچه صرافیان آباده این نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های عرضه محصولات دست‌ساز هنرمندان فارس برپا شده است.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت پراید چقدر است؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • بوگاتی شیرون سوپر اسپرت؛ مشکی باشه، هیولا باشه! (عکس)
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳/ سدان گرانقیمت سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • فروش ۶ میلیاردی صنایع‌دستی فارس از بازارچه‌های نوروزی
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ خودرو جدید سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • قیمت خودرو امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت جانشین پژو پارس در بازار