Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب ‌و فاضلاب استان همدان از اتمام بخشی از مطالعات طرح جداسازی فاضلاب از رودخانه گنجنامه همدان خبر داد.

فرهاد بختیاری‌فر ضمن ارائه گزارشی درباره مطالعه طرح جمع‌آوری فاضلاب منطقه توریستی گنجنامه، گفت: با توجه به تأمین ۱۵ درصدی آب شرب همدان از رودخانه عباس‌آباد و نیاز به رفع آلودگی این رودخانه، شرکت آب و فاضلاب استان همدان به منظور مطالعه جمع‌آوری فاضلاب تولیدی از اماکن حد فاصل رودخانه میدان عباس آباد تا مجموعه گنجنامه قراردادی با موضوع نقشه برداری فاز یک و دو مطالعات جمع آوری فاضلاب های هدایت شده به سمت رودخانه عباس آباد از میدان گنجنامه تا میدان عباس آباد  را با "مهندسین مشاور ری آب" منعقد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اذعان به اینکه برابر ارزیابی‌های انجام شده، اجرای مطالعات مذکور نیازمند ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار اعلام شد، تصریح کرد: برابر قرارداد منعقد شده محدوده مورد مطالعه شامل باغ‌های اطراف رودخانه عباس‌آباد و جاده گنجنامه، مراکز تفریحی، رستوران‌ها و همچنین دهکده توریستی گنجنامه است.

بختیاری‌فر با بیان اینکه این طرح مطالعاتی به منظور جمع‌آوری فاضلاب منطقه گنجنامه پیشنهاد شد، تأکید کرد: براساس این طرح، پیشنهاد اجرای ۱۵ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در دو طرف حریم رودخانه عباس آباد به همراه آزادسازی حریم آن با برآورد تقریبی ۷۶۰ میلیارد ریال ارائه شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای همدان، وی خاطرنشان کرد: طرح مذکور به صورت ثقلی در مجاورت حریم رودخانه با تمهیدات خاص و پس از تأمین اعتبار و مشخص شدن دستگاه اجرایی قابل اجراست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب آلودگی رودخانه ها استانی اقتصادی گنجنامه رودخانه آب و فاضلاب رودخانه عباس آباد جمع آوری فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام