Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، این شبکه جمعه‌شب ساعت ۱۰ به وقت تهران برنامه‌ای را تحت عنوان «اللقاء الأخیر»، (آخرین دیدار) پخش کرد که سید حسن نصرالله از آخرین لحظات دیدار با شهید سلیمانی سخن گفت.   بر اساس گزارش العالم، سید حسن نصرالله در این برنامه ضبط شده گفت که آن موقع، مطابق روال کادر تصویربرداری در این دیدارها حضور داشتند ولی در آخرین باری که با شهید سلیمانی دیدار داشته، او از گرفتن فیلم و عکس از دیدار آن‌ها استقبال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  دبیرکل حزب‌الله در این برنامه گفت: «شهید حاج قاسم آخرین باری که من را دید شب چهارشنبه بود و خیلی راحت و مطمئن بود. او به آینده خیلی خوش‌بین بود و به آینده بشارت خوب می‌داد».
سید حسن نصرالله گفت که شهید ابومهدی المهندس، شخصیتی همانند شهید سلیمانی بود و آن دو در میادین نبرد با هم حضور داشتند.   دبیر کل حزب الله لبنان به یکی از عکس‌های سه‌نفره با شهیدان سلیمانی و المهندس اشاره کرد و گفت که در آن دیدار که در ضاحیه صورت گرفت و دیدار طولانی بود، آن‌ها در مورد تحولات عراق گفت‌وگو کردند و هدف از این دیدار بررسی تحولات عراق و این مسئله بود که در صورت حمله رژیم صهیونیستی به حزب الله یا منطقه، وظیفه نیروهای مقاومت در عراق چیست.
سید حسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی در آخرین دیدار با یکدیگر نماز جماعت برپا داشتند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آخرین دیدار شهید سلیمانی سید حسن نصرالله سید حسن نصرالله شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیاتی از سفر ۳ روزه رئیسی به پاکستان

وزارت خارجه پاکستان با اعلام جزئیاتی از سفر رئیس جمهور کشورمان اعلام کرد که در این سفر سه روزه، آقای رئیسی از شهرهای کراچی و لاهور نیز دیدن خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه پاکستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار پس از تشکیل دولت جدید در پاکستان از 22 لغایت 24 آوریل 2024(سوم تا پنجم اردیبهشت) به اسلام‌آباد سفر خواهد کرد.

اطلاعیه افزود: در این سفر رئیس‌جمهور ایران را هیئتی بلندپایه متشکل از وزیر امور خارجه و سایر اعضای کابینه، مقامات ارشد و هیئت بزرگ تجاری همراهی می‌کنند.

بر اساس این اطلاعیه، سید ابراهیم رئیسی در این سفر با رئیس‌جمهور،نخست‌وزیر ، رئیس مجلس سنا و رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار خواهد کرد.

وی همچنین از لاهور و کراچی بازدید و با مقامات ارشد این ایالت‌ها دیدار خواهد کرد.

پاکستان: سفر رئیس جمهور ایران نقطه عطفی در روابط طرفین استپاکستان: به همکاری با ایران در همه زمینه‌ها ادامه خواهیم داد

این اطلاعیه اضافه کرد: دو طرف دستورکار گسترده‌ای برای تقویت بیشتر روابط پاکستان و ایران و تقویت همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله تجارت، اتصال، انرژی، کشاورزی و ارتباطات مردمی خواهند داشت.

بر اساس اطلاعیه وزارت خارجه پاکستان، دو طرف همچنین در مورد تحولات منطقه‌ای و جهانی و همکاری‌های دوجانبه برای مبارزه با تهدید مشترک تروریسم گفتگو خواهند کرد.

وزارت خارجه پاکستان با تأکید بر اینکه پاکستان و ایران،روابط دوجانبه مستحکم تاریخی، فرهنگی و مذهبی دارند، تصریح کرد این سفر فرصت مهمی برای تقویت بیشتر روابط پاکستان و ایران فراهم می‌کند.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • افشای جزئیاتی از طرح اسرائیل برای حمله به رفح
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران
  • اعلام جزئیاتی از سفر ۳ روزه رئیسی به پاکستان