Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد مهجوری صبح امروز در آیین استقبال و گرامیداشت یاد و خاطر شهید والامقام جعفر نوروزی در سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: خدا را امروز بیش از هر زمانی بابت بازگشت شهید والامقام تازه تفحص شده شهید جعفر نوروزی شاکر هستیم و این یک سعادت بزرگ است که قسمت ما شده و لذا باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بازگشت سرافرازانه دو شهید اراکی تازه تفحص شده به وطن که مانند ستاره‌هایی درخشان می‌مانند روح تازه‌‌ای به جامعه می‌بخشد و بسیار امیدبخش است.

فرمانده سپاه اراک ادامه داد: امروز رایحه عطر خوش شهید در جامعه جاری شده و موجب پیچیده شدن نسیم رحمت در جامعه می شود و لذا بسیار باید این فرصت را غنیمت بدانیم و از آن به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شهید جعفر نوروزی علاوه بر مقام والایی که با شهادت خود در نزد خداوند متعال کسب کردند مجاهد فی سبیل الله هستند که این مقام بسیار ارزشمندی است، بیان کرد: شهدا همچون ستون‌های مستحکم عزت و سربلندی برای نظام اسلامی می‌مانند و تا زمانی که جریان شهادت در نظام اسلامی جاری است دشمنان اجازه هیچ گونه عرض اندامی نخواهند داشت.

مهجوری گفت: آنچه امروز در سرزمین اسلامی وجود دارد به برکت خون شهدا به دست آمده و شهیدان از هستی خود گذشتند تا اسلام و مکتب اهل بیت(ع) زنده بماند و لذا ادامه راه شهدا بسیار حیاتی و ضرورت است.

وی افزود: راه شهید جعفر نوروزی راه جهاد فی‌سبیل الله است و امروز باید این راه با عظمت را تا پیروزی کامل اسلام با قدرت و قوت ادامه دهیم.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید اراک جامعه فرمانده سپاه جعفر نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراکی‌ها دوباره صورتی پوشیدند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل ذوب‌آهن به میدان رفتند که از لباس‌های سوم خود در این دیدار استفاده کردند.

با توجه به اینکه لباس اول و دوم ذوب‌آهن در این فصل مثل آلومینیوم سفید و سبز رنگ است، اراکی‌ها در سفر به اصفهان ریسک نکردند و لباس‌های سوم خود که رنگی خاص دارد را همراه داشتند.

لباس سوم آلومینیوم صورتی رنگ است و این تیم در بازی رفت مقابل استقلال هم از این لباس‌ها استفاده کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. حالا اراکی‌ها در مسابقه امروز مقابل ذوب‌آهن که تصمیم گرفت سبز برتن کند، بار دیگر از لباس سوم خود استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • روز جهانی کتاب World Book Day + پوستر و شعار ۲۰۲۴
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • بازگشت به روایت اقتصاد و جامعه
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • اراکی‌ها دوباره صورتی پوشیدند!(عکس)
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند /۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند/دولت غفلت نکند و پیام جامعه را بگیرد
  • زنان پیشرو و علمدار انقلاب اسلامی هستند
  • «محمد جعفر عبدالهی» رییس کل دادگستری خراسان جنوبی شد
  • مناف هاشمی: افتخارآفرینان اصلی شهدا هستند