Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم برای سربلندی هواداران می‌جنگند.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس، وحید امیری در مورد شرایط این روزهای سرخپوشان پایتخت اظهار داشت: «تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و همه اعضای تیم مصمم هستند در کنار بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم، امتیازات بیشتری کسب کنیم و زودتر به صدرجدول برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 


بازیکن ارزشمند پرسپولیس ادامه داد: «ما می‌دانیم که هواداران عزیز پرسپولیس دوست دارند باشگاه‌شان در هر فصل یک کار بزرگ انجام بدهد و این انتظاراتی به حق از تیم ماست که تمام بازیکنان هم باید آن را درک کنند. ما تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم و و نیت‌مان این است که همیشه بهترین نتایج ممکن را بگیریم اما برخی مواقع اسیر اتفاقات بازی‌ها می‌شویم و نتایجی که دلخواه خودمان و هواداران است، رقم نمی‌خورد. با این حال، مطمئن باشید با تمام توان در بازی‌ها شرکت می‌کنیم و دوست داریم هواداران خوشحال باشند. تیم ما به لحاظ شخصیتی و فوتبالی، خودش را ثابت کرده و می‌خواهد به افتخارآفرینی‌هایش ادامه بدهد.» 


امیری همچنین گفت: «ما نمی‌توانیم بگوییم تیمی بدشانس هستیم. در سال‌های قبل، گل زدیم و توانستیم گل‌مان را حفظ کنیم اما متاسفانه در یکی، دو بازی، عدم تمرکز در دقایق پایانی باعث شد تا دروازه‌مان باز شود. این موضوع نشان می‌دهد که تمرکزمان پایین است. من معتقدم این اتفاقات مطمئنا جایی تمام می‌شود. تیمی که می‌تواند در بازی‌ها گل بزند و از حریفش جلو بیفتد، فقط به دلیل عدم تمرکز نمی‌تواند نتیجه را حفظ کند که این وضعیت برای پرسپولیس مقطعی است و ان‌شاءالله به زودی تمام می‌شود. ما می‌خواهیم در بازی‌های آینده با کسب سه امتیاز، به جایگاهی که حق‌مان است، برسیم.» 


این بازیکن در خصوص گلزنی در مقابل استقلال اضافه کرد: «چند روز قبل از دربی، برخی از دوستان تماس گرفتند و گفتند که به دل‌شان افتاده من در این بازی گل می‌زنم. به خاطر این حسی که به وجود آمده بود، خیلی تمرکز کردم و خدا هم خواست تا زننده گل دربی باشم اما نمی‌شود تلاش باقی بازیکنان را نادیده گرفت. همه بازیکنان پرسپولیس تا آخرین ثانیه‌های بازی با تمام توان، جنگیدند. این تلاش‌ها باعث می‌شود یک نفر گل بزند و این بار قرعه به نام من افتاد.» 


امیری در نهایت گفت: «جا دارد به عنوان یکی از اعضای تیم پرسپولیس، از هواداران تقدیر کنم. آنها همیشه حامی ما هستند و به ما انرژی می‌دهند. طرفداران پرسپولیس مطمئن باشند بازیکنان با تمام توان برای سربلندی آنها در هر بازی می‌جنگند.»


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وحید امیری بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، از زمان حضور ژوزه مورایس در فوتبال ایران کمتر پیش آمده که تیم او بازنده باشد، اما در ماه‌های اخیر این اتفاق تکرار شده و به همین دلیل هواداران سپاهان به کلی نسبت به توانایی‌های فنی سرمربی پرتغالی خود که تجربه کار در باشگاه‌های بزرگی نظیر رئال مارید، اینتر، چلسی و .. را دارد، شک کرده‌اند و حتی برخی از آنها دیگر به شایستگی این مربی ایمان ندارند.

در این بین دو باخت برابر الهلال در حالی که سپاهان در ابتدا موفق به باز کردن دروازه حریف قدرتمند خود هم شده بود، سبب شد تا بسیاری او را مربی‌ای منفعل در رختکن و در بین دو نیمه بدانند که توانایی استفاده از شواهد نیمه اول برای تغییر جریان بازی و رقم زدن آن را به سود خودش و شاگردانش ندارد.

با این حال در مصاف با ملوان شرایط به گونه‌ای کاملا متفاوت رقم خورد. بازیکنان سپاهان در شرایطی به رختکن رفتند که با یک گل بازی را به میزبان خود باخته بودند و نمایش خوبی هم ارائه ندادند. در نیمه دوم اما ماجرا به طول کلی شکل دیگری پیدا کرد و بازیکنان سپاهان با ارائه یک نمایش تحسین‌برانگیز موفق شدند دو گل بزنند و برنده از زمین مسابقه خارج شوند.  

جالب اینکه در نشست خبری نیز از مورایس درباره دلیل تفاوت عملکرد شاگردانش در نیمه دوم پرسیده شد که او با شوخی و با ادبیات خاص خود به این پرسش اینطور پاسخ داد:« یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم. منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند. بعضی اوقات باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و دیدیم که شهریار دو گل به ثمر رساند.» 

سپاهان پس از پشت سر گذاشتن چند ماه سخت حالا در دو بازی پیاپی موفق به کسب پیروزی شده و حمایت هواداران نیز نسبت به هفته های گذشته بهبود یافته است. باید دید ماجراجویی سپاهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی به عنوان یکی از خبرسازترین تیم های لیگ و البته جدی‌ترین مدعی کسب قهرمانی در نیمه اول مسابقات چطور به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد