Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: عمق زیاد و قرار داشتن کانون زلزله در محدوده دریایی از علت‌های خسارات کم این زلزله ۵/۵ ریشتری بوده و اگر با این شدت در محدوده خشکی رخ می‌داد قطعا خسارات بیشتری وارد می‌شد. - اخبار استانها -

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار کرد: زلزله در ساعت یک و یک دقیقه بامداد امروز شنبه 27 دی ماه با شدت 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 ریشتر در حد فاصل قشم و بندرکنگ در عمق 19 کیلومتری رخ داد.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از وقوع این زلزله نیروهای امدادی، خدماتی و انتظامی به محل اعزام و خسارت احتمالی نیز بررسی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: در پی این زلزله یک نفر در بندرلنگه مصدوم شده بود که به صورت سرپایی مداوا شد، همچنین جاده مواصلاتی بندرلنگه به بندرخمیر محدوده پل غار ریزش پیدا کرده بود که بلافاصله نیروهای راهداری مسیر را بازگشایی کردند.

وی گفت: متاسفانه آب ده روستا در منطقه دژگان قطع شده بود که امروز صبح مشکل آب برطرف و آب وارد مدار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری افزود: قطعی برق در سایه خوش رخ داده بود که یک ساعت پس از زلزله متصل شد همچنین در ارزیابی اولیه خساراتی به منازل روستاهای کلات، باسعیدو قشم،سایه خوش، دژگان وارد شده است.

حسن زاده عنوان کرد: بررسی اولیه خسارات حاکی از خسارت 20 تا 80 درصدی است در همین راستا واحدهای روستایی وجود دارد که قابل سکونت نیستند و نیاز به تعمیرات و حتی احداث مجدد دارند.

وی تصریح کرد: سه کمپ اسکان اضطراری احداث شده و مردم زلزله زده در آن‌ها اسکان پیدا کردند، این کمپ‌ها در سایه‌خوش، کلات و دژگان واقع شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بیان کرد: جهت خدمات دهی متمرکز این کمپ‌ها در مدارس به دلیل داشتن زیرساخت‌ها در محوطه مدارس شکل گرفته است.

حسن زاده افزود: جلسه ستادمدیریت بحران استان و شهرستان‌های بندرلنگه تشکیل شده و آماده باش به فرمانداران و اعضای مدیریت بحران استان بندرخمیر، بندرلنگه و قشم صادر شده است.

وی اظهارکرد: عمق زیاد و قرار داشتن کانون زلزله در محدوده دریایی از علت‌های خسارات کم این زلزله 5.5 ریشتری بوده و اگر با این شدت در محدوده خشکی رخ می‌داد قطعا خسارات بیشتری وارد می‌شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خاطرنشان کرد: ارزیابی خسارات همچنان ادامه دارد و تیم‌های ارزیابی همچنان در حال بررسی هستند تا این لحظه بیشترین خسارات در بندرلنگه به روستاهای کلات، سایه خوش و دژگان وارد شده است‌.

آماده‌باش تیم‌های عملیاتی وزارت نیرو در مناطق زلزله‌زده هرمزگان/ آغاز آبرسانی سیار به مناطق حادثه‌دیدهمشکل آب مناطق زلزله زده شهرستان بندرلنگه مرتفع شد/ شش چاه تامین آب خام آبشیرین کن‌ها وارد مدار تولید شدزلزله 5/5 ریشتری قشم تلفاتی نداشت

انتهای پیام/872/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل مدیریت بحران استانداری سایه خوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله چند ریشتری در پرسپولیس؛ خداحافظ آقای درویش

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه پرسپولیس به‌زودی تحت مالکیت چند بانک قرار خواهد گرفت تا بتواند مدارک خود را در جهت حرفه‌ای‌سازی تکمیل کند. در این میان بحث اینکه مالکیت باشگاه به صورت کنسرسیوم و با همکاری ۴ یا ۶ بانک خواهد بود، تقریبا قطعی شده است. اگرچه بانک شهر قرار است بیشترین سهام را در پرسپولیس داشته باشد اما این بدان معنا نیست که تصمیمات کلان این باشگاه برعهده مدیران این بانک خواهد بود، بلکه کنسرسیوم تشکیل شده به‌عنوان یک شرکت، احتمالا باشگاه پرسپولیس را زیر پوشش خود خواهد گرفت.

اگر قرار باشد این کنسرسیوم به معنای واقعی باشگاه‌داری کند، آن وقت حتی ممکن است ساختمان باشگاه با همه تشکیلات آن عوض شده و پرسپولیس با تشکیلات بهتر و کامل‌تری به حیاتش ادامه دهد. در غیر این صورت این باشگاه با همین مدیریت و نهایتا یکی دو تغییر در هیات‌مدیره‌ به کارش ادامه خواهد داد.  

دیگر خبرها

  • فیلم/ خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • (ویدئو) خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم
  • تصاویری از خسارت شدید به روستاها در زلزله جدید ترکیه
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • زلزله چند ریشتری در پرسپولیس؛ خداحافظ آقای درویش
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت