Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بنیاد مسکن هرمزگان گفت: در دقایق اولیه وقوع زلزله اکیپ‌های ارزیابی به بندر قشم و بندر لنگه اعزام شدند و نتایج ارزیابی پس از برآورد اعلام می‌شود.

شهریار نوری زاده در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت مناطق زلزله هرمزگان اظهار کرد: در پی زلزله ۵.۵ ریشتری که در حوزه شرقی شهرستان بندر لنگه شامل روستای دژگان و شهرستان قشم و گورزین از همان دقایق اولیه وقوع این حادثه همکاران ما در ستاد‌های استان حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: تمام امکانات تجهیزات و ماشین آلات به طور آماده باش منتظر دستور ستاد بحران استانهستند تا در موارد خاص به فوریت مشکل رفع شود.

مدیر کل بنیاد مسکن هرمزگان گفت: اکیپ‌های ارزیابی در دقایق اولیه وقوع زلزله به بندر قشم و بندر لنگه اعزام شدند و در انتظار اعلام نتایج ارزیابی‌ها هستیم تا در صورت ضرورت به ورود جدی‌تر به موضوع با هماهنگی ستاد بحران استانداری اقدامات لازم انجام شود.

نوری زاده در خصوص پیش بینی میزان خسارات به مناطق زلزله زده اظهار کرد: با توجه به شدت زلزله و برآورد اولیه خسارات زیادی در مناطق زلزله زده پیش بینی نمی‌شود و احتمالا درصد تخریب کم و در حد تعمیرات است که نتایج نهایی پس از برآورد اعلام خواهد شد.

وی افزود: خسارات احتمالی در زمینه تعمیرات و احداث واحد‌های مسکونی زلزله زده به طور جامع اعلام می‌شود و با توجه به انجام ارزیابی‌ها در حال حاضر نمی‌توان رقمی از میزان خسارات ارائه کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان در مورد روستا‌های آسیب دیده گفت: بیشترین خسارات به بخش مرکزی روستای دژگان بندر لنگه وارد شده است که نتایج نهایی خسارات به زودی اعلام می‌شود.

گفتنی است ساعت ۱ و ۱ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (شنبه) زلزله ۵.۵ ریشتری جزیره قشم و هرمزگان حوالی کنگ را لرزاند که در پی آن خساراتی به منازل مسکونی در مناطق وقوع زلزله وارد شده است.

بیشتر بخوانید: برآورد خسارت ۴ میلیاردی زلزله اخیر آوج


انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی بنیاد مسکن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بنیاد مسکن مناطق زلزله بنیاد مسکن بندر لنگه زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در برخی شهرستان‌های هرمزگان به علت سیلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد حسن زاده در گفتگو با شبکه خبر گفت: سامانه بارشی از صبح امروز در استان هرمزگان از جمله در شهرستان‌های بندر لنگه، بستک، بندر خمیر، میناب، رودان و بشاگرد آغاز شده است.

­
این مقام مسئول افزود: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر صدور هشدار سطح قرمز در جنوب کشور به ویژه استان هرمزگان، تمهیدات ویژه‌ای برای مقابله با خسارات احتمالی در سطح استان در نظر گرفته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­
­مدیرکل مدیریت بحران استان هرمزگان گفت: از جمله اقداماتی که در ستاد بحران استان هرمزگان برای امروز تصویب شد؛ غیرحضوری شدن تمامی مدارس استان و لغو مرخصی و ماموریت تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی بود.
­
وی با اشاره به آمادگی کامل در سطح استان افزود: تمامی تجهیزات، امکانات و ماشین آلات برای مقابله با خسارات احتمالی به شهرستان‌ها ارسال شده است.
­
وی با بیان اینکه تا این لحظه گزارشی مبنی بر خسارت در سطح استان دریافت نکردیم، گفت: در برخی از شهرستان‌ها از جمله شهرستان بستک و غرب جزیره قشم قطعی موقت برق داشتیم که در حال رفع شدن است و انسداد موقت در دو مسیر جاسک و آب نمای گوهران به علت طغیان رودخانه داشتیم که به زودی مسیر بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان
  • افتتاح طرح‌های هادی در ۷ روستای خوی
  • فعالیت بنادر مسافری هرمزگان متوقف شد
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شد
  • ثبت بیشترین بارندگی هرمزگان در جزیره لاوان
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • قطعی برق در برخی شهرستان‌های هرمزگان به علت سیلاب
  • توقف موقت فعالیت بنادر مسافری هرمزگان
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • برف بهاری برخی مناطق یزد را سفیدپوش کرد