Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر سوریه در کوبا در دیدار با یک مقام کوبایی از ادامه سرقت نفت کشورش و نیز نابودی محصولات کشاورزی آن از سوی آمریکا و مزدورانش خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه سوری الثوره، «ادریس میا» سفیر سوریه در کوبا با «آنا ترزا گونزالس» معاون اول وزیر تجارت خارجی کوبا راه‌های تقویت و توسعه همکاری‌های اقتصادی و نیز همکاری در همه زمینه‌ها میان دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در جریان این دیدار که در مقر وزارت تجارت و سرمایه گذاری خارجی در «هاوانا» انجام شد، روابط دو جانبه میان سوریه و کوبا و برخی موضوعات دیگر به منظور تقویت روابط اقتصادی و تجاری میان دو کشور و مقابله با کرونا مورد رایزنی قرار گرفت.

«ادریس میا» در این دیدار به تشریح اوضاع کنونی سوریه و دشواری‌هایی که دمشق با آن با توجه به تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند، پرداخت.

سفیر سوریه در کوبا همچنین به اقدامات آمریکا در سرقت نفت سوریه و همسویی آن با تروریست‌ها و سوزاندن محصولات کشاورزی سوریه اشاره کرد.

این در حالی است که اخیرا ، منابع محلی به خبرگزاری سوریه گفتند که نیروهای آمریکایی 50 دستگاه کامیون حاوی جو سرقتی را از شهر «المالکیه» به عراق منتقل کردند.

نظامیان آمریکایی مدتی قبل نیز مقادیر زیادی گندم را از سیلوی «الطویبه» در این منطقه دزدیدند.

سرقت نفت و غلات سوریه توسط نظامیان آمریکایی به طور مستمر ادامه دارد که نیروهای «قسد» مورد حمایت کاخ سفید هم در این زمینه به آنان کمک می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا سوریه اخبار آمریکا سوریه سفیر سوریه در کوبا سرقت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی والی هرات و سفیر قزاقستان

مولانا اسلام‌جار والی هرات با علیم خان یسین گیلدییف سفیر قزاقستان در کابل دیدار و درباره افزایش تسهیلات بازرگانی میان دو کشور گفت‌وگو کرده است.  

وزارت داخله در ایکس افزود در این دیدار درباره گسترش تسهیلات بازرگانی، افزایش حجم مبادلات میان بازرگانان، کاهش تعرفه‌های گمرکی و حل چالش‌های بازرگانان و صدور ویزا برای آنان نیز گفت‌وگو شده است. 

به گفته‌ وزارت داخله، خانه تجارت قزاقستان در هرات که به هدف گسترش تسهیلات لازم و افزایش مبادلات بازرگانی میان بازرگانان افغانستان و قزاقستان ایجاد شده بود، افتتاح شد.

پیش از این نیز در نشست تجاری افغانستان_ قزاقستان وزارت صنعت و تجارت طالبان گفت چندین قرارداد به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار میان بخش خصوصی افغانستان و قزاقستان به امضاء رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • «وعده صادق» پاسخ مشروع ایران به تجاوزات صهیونیست‌ها بود
  • سفیر ایران در سوریه: ایران دارای قابلیت‌ها و توانایی‌های لازم برای پاسخگویی است
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها
  • هشدار کوبا درباره تداوم حملات آمریکا و انگلیس به یمن
  • افتتاح خانه تجارت قزاقستان در هرات
  • رایزنی والی هرات و سفیر قزاقستان
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفتگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس