Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ با فرا رسیدن ایام عزاداری دخت نبی مکرم اسلام حضرت صدیقه طاهره (س) هیئت‌های مذهبی همدان خیمه‌های عزا را بر پا کرده و با برگزاری مراسم سخنرانی و عزاداری، به سوگ بانوی دو عالم می‌نشینند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره زهرای مرضیه (س) ، هیئت‌های مذهبی دارالمومنین همدان از امروز مجالس وعظ و مرثیه سرایی را برپا کرده و با میزبانی از عزاداران، ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع) به ویژه حضرت مادر، ابراز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت خبرگزاری تسنیم، برنامه‌ برخی هیئت‌های مذهبی همدان را که در این روزها  اقدام به برپایی مراسم عزاداری و ذکر اهل بیت(ع) می‌کنند، جهت دسترسی بهتر و سریع‌تر مخاطبان به تفکیک زمان و نشانی هیئت بر اساس زیر منتشر می‌کند.

سردار قاسم سلیمانی چگونه عزاداری فاطمیه برگزار می‌کرد؟گرامیداشت ایام فاطمیه توسط گردان دوم امام حسین(ع) سپاه استان قزوین برگزار شد + تصویرمنبر مجازی شیخ حسین انصاریان در فاطمیه دوم از امشب آغاز می‌شود

 

امسال مراسم سوگواری فاطمیه به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شده و همراه داشتن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز برای تمامی شرکت کنندگان الزامی است.

مسجد خاتم الانبیاء/ پایگاه مقاومت شهید نیکبخت/ موسسه قرآن و عترت شهید سماوات

هیئت رضوان الجواد(ع)

هیئت تابعین آل محمد(ص)

هیئت حضرت رقیه (س)

هیئت ابالفضل علمدار(ع)

مسجد حضرت مسلم بن عقیل/ هیئت سفیر الحسین(ع)

پایگاه مقاومت شهید رضا نوروزی

دفتر نماینده ولی فقیه دراستان همدان/ حوزه علمیه

مسجد بزرگ شریف الملک/ هیئت انوار الزهرا(س)

شهرک فرهنگیان، حسینیه شهدا

هیئت عباسیه کوچمشکی

هیئت جنت الحسین(ع)

هیئت علی بن ابی طالب(ع)

هیئت عمه سادات(ع)

انتهای پیام/742/ی

R41405/P/S6,75/CT7 بیشتر بخوانید... اعلام برنامه هیئات عزاداری شهرکرد؛ فاطمیه هیئت کجا بریم؟ برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به مناسبت ایام فاطمیه اعلام شد مطیعی به علت کسالت، قادر به مداحی در فاطمیه دوم نیست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعلام برنامه هیئات عزاداری شهرکرد؛ فاطمیه هیئت کجا بریم؟ برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به مناسبت ایام فاطمیه اعلام شد مطیعی به علت کسالت، قادر به مداحی در فاطمیه دوم نیست پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تازه‌ترین ‌رنگ‌بندی کرونا در استان‌های ایران| آغاز سیر صعودی کرونا از مازندران / آمار جانباختگان زیر ۱۰۰ ماند + جدول ۲ آیت‌الله علم‌الهدی: وضع اقتصادی مشهد خوب نیست /‌ مقابله با کرونا نباید به قیمت براندازی زندگی روزمره مردم تمام شود ۳ تازیانه سرما بر تن باغات موز زرآباد / ۵۰۰ هکتار از باغات موز نابود شد + فیلم ۴ جولان کرونا در شمال ایران / افزایش شهر‌های قرمز مازندران به ۹ شهرستان / سفر به شمال بوی مرگ می‌دهد + نقشه ۵ سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی سال۱۴۰۰ مشخص شد/ سقف ۱.۵میلیون بشکه‌ای فروش نفت در بودجه ۶ اعلام آماده‌باش استاندار هرمزگان در پی زلزله ۵.۵ ریشتری / دستور اعزام تیم امداد و نجات به منطقه ۷ رئیس بنیاد مستضعفان در گفت‌وگو با تسنیم: حضور در تولیدات کشاورزی و دامی عرصه‌ای نیست که در آن عقب‌نشینی کنیم ۸ استاندار هرمزگان: شبکه‌ آبرسانی ۱۰ روستای "دژگان" ترمیم و وارد مدار شد/ ۸۰ واحد روستایی با ۲۰ تا ۸۰ درصد تاکنون خسارت ثبت شده است اخبار روز استانها تراژدی قاچاق چوب در ایران| تیشه قاچاقچیان بر ریشه جنگل‌های زاگرس / تجارت سیاه قلب کهگیلویه و بویراحمد را نشانه گرفت قصه خیالی آبرسانی به ۱۸۵ روستای پایین‌دست "زیردان" / ‌مسئولان آبفای سیستان و بلوچستان باز هم وعده پوشالی داده‌اند اما و اگرهای خروج زندان ‌قزوین از داخل شهر / چرا مردم در اطرف ندامتگاه اقدام به خانه‌سازی کرده‌اند؟ + فیلم بحران در تالاب‌های ایران| خواب آشفته پرندگان مهاجر تالاب میقان/ آنفلوآنزای فوق حاد در کمین مرغداری‌ها و روستاها + فیلم مهمترین اخبار سردار سلامی: یکی از راهبردهای دفاعی ما انهدام ناوهای هواپیمابر با موشک بالستیک است روحانی: اجرای فاز اول واکسیناسیون کرونا تا آخر امسال / مراسم ۲۲ بهمن نمادین برگزار می‌شود تازه‌ترین اخبار از زلزله ۵.۵ ریشتری| خسارت ۲۰ تا ۸۰ درصدی به روستاها‌ / ارزیابی خسارات ‌ادامه دارد / آب وارد مدار شد انهدام ناوهای دشمن فرضی از فاصله ۱۸۰۰کیلومتری/ شلیک موشک‌های بالستیک سپاه به عمق اقیانوس هند مهم‌ترین مأموریت حضرت زهرا (س) پس از رحلت پیامبر (ص) چه بود؟ درباره ما ارتباط با ما آخرین اخبار | آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رسانه‌ای گرم به نام رادیو است که در لحظات تلخ و شیرینی زیادی همراه مردم ایران بوده است.
 امروز ۸۴ سال از تآسیس رادیو ایران و ۵۲ سال از تأسیس رادیو در لرستان می‌گذرد و همچنان مخاطبان زیادی پای ثابت برنامه‌های آن هستند.
 هم اکنون ۴۸ برنامه رادیویی در رادیو لرستان به صورت زنده و ضبطی پخش می‌شود؛ و حدود سه ساعت برنامه در رادیو بروجرد تولید و پخش می‌شود.
 همچنین ۹۰ درصد از مردم لرستان از پوشش کامل رادیو لرستان برخوردارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم