Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@19:01:52 GMT

انتخاب داوران بازی‌های حساس پرسپولیس و استقلال

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۹۶۸۴

انتخاب داوران بازی‌های حساس پرسپولیس و استقلال

اسامی تیم داوری بازی تیم‌های فوتبال استقلال - تراکتور و پرسپولیس - فولاد اعلام شد.

به گزارش مشرق، تیم داوری دو مسابقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

*دوشنبه ۲۹ دی ۹۹

پرسپولیس فولاد خوزستان؛ ساعت ۱۶:۴۰

داوران: محمد حسین زاهدی فرد- علی میرزابیگی – فرزاد بهرامی – علی اکبر نوری کمک داور اضافی: سید رضا مهدوی – علی بای ناظر: رحیم رحیمی مقدم

تراکتور استقلال؛ ساعت ۱۴:۳۰

داوران: بیژن حیدری- حسن ظهیری – سید یعقوب حجتی – محمد رضا مدیرروستا کمک داور اضافی: کوپال ناظمی – مرتضی منصوریان ناظر: حسن کامرانی فر

منبع: فدراسیون فوتبال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران استقلال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول

به گزارش همشهری آنلاین، در فصل جاری لیگ دسته اول مطابق با ابلاغ‌های داوری، ۸۰ داور وسط (اصلی) بازی‌ها را قضاوت کردند که لیست مذکور به واسطه حضور برخی بستگان خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران، حاشیه‌ساز شد. «پوریا» فرزند رئیس کمیته داوران از استان لرستان در رقابت‌های دسته اول فوتبال کشور سوت می‌زند. پیش از این خداداد افشاریان در این رابطه گفته بود: «استان لرستان ۴۵ داور دارد که در رده‌های مختلف سوت می‌زنند. حالا یک نفر از آنها هم فرزند من باشد چه ایرادی دارد؟».

بعد از برگزاری ۲۸ هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور و در حالی که تنها شش هفته به پایان این رقابت‌ها باقی مانده است تاکنون سه داور آمار بیشترین قضاوت به‌عنوان داور وسط را به خود اختصاص دادند. ناصر جنگی، مسعود حقیقی و پوریا افشاریان با هفت مرتبه قضاوت به‌عنوان داور اصلی تاکنون رکورددار قضاوت در این لیگ هستند. البته پسر رئیس کمیته داوران در دو مسابقه هم به‌عنوان داورم چهارم در تیم داوری حضور داشته است تا کل آمار ابلاغ‌های وی (داور اصلی و داور چهارم) به عدد ۹ برسد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در پنج مسابقه از ۹ دیداری که افشاریان در تیم داوری جای داشته است، یک طرف قضیه تیم‌های شیرازی بودند. بر همین اساس چهار بازی فجرسپاسی و یک بازی هم طبق ابلاغ‌ها مربوط به شهر راز شیراز بوده است. ضمن اینکه چهار مرتبه از قضاوت‌های او مربوط به تیم‌های تهرانی بوده که سه بازی را در پایتخت سوت زده است. سه بازی هم طبق برنامه مرتبط به آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) بوده که در هفته بیست‌وهشتم به دلیل عدم آمادگی ورزشگاه استقلال ملاثانی دیدار این تیم مقابل فجر سپاسی برگزار نشد. البته این موضوع در اصل ماجرا که ابلاغ داوری برای پسر رئیس کمیته داوران صادر شده بود، تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

کد خبر 846342 منبع: تسنیم برچسب‌ها داوری فوتبال ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • جدال حساس دریا با صدرنشین لیگ یک