Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ۴۰۰ گواهینامه مداحی به مداحان جوان، نوجوان و بزرگسال اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «ابوذر رستگار» در آئین اعطای گواهینامه پایان دوره آموزشی مداحی که در مسجد الزهرا(س) به همت مرکز آموزش مداحی مصباح الهدی اراک برگزار شد، به ارایه گزارشی از فعالیت های این مرکز پرداخت و گفت:مرکز آموزشی مداحی مصباح الهدای کار خود را از سال 88 آغاز کرده است که در این سال ها مورد استقبال گسترده به ویژه از سوی نوجوانان و جوانان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مرکز آموزشی مصباح الهدی با اشاره به اینکه از همان زمان دوره های آموزشی و کلاس های تئوری آغاز شده است، افزود: دوره های تئوری و سپس دوره های عملی برگزار شد و دوستان در مراسمات مختلف حضور داشته و به فعالیت پرداختند اما به دلایلی ما نتوانستیم گواهینامه اعطا کنیم و در این سال ها با حضور حجت الاسلام عباسی این مهم پیگیری و امروز ۴۰۰ گواهینامه به مداحان جوان، نوجوان و بزرگسال اعطا می شود..

 

وی همچنین به تشکیل هیئت مکتب الزهرا(س) اشاره کرد و ادامه داد: در راستای آموزش هر چه بهتر این دوستان هیئت مکتب الزهرا(س) تشکیل شد تا دوستان بتوانند آموخته های خود را در این هیئت به صورت عملی اجرا کنند.

 

رستگار با بیان اینکه مرکز آموزشی مصباح الهدای از سال 88 کلاس های مختلفی برگزار کرده و از اساتید بزرگ استانی و کشوری در بخش های مختلف به منظور آموزش این عزیزان دعوت کرده است، اظهار کرد: این اساتید بزرگ با حضور خود درس های خوبی در بخش های مختلف مداحی، عملی و تئوری به این مداحان جوان و نوجوان داده اند.

 

مدیر مرکز آموزشی مصباح الهدی اضافه کرد: این مرکز 12 سال است که فعالیت دارد و تنها مرکز آموزش مداحی فعال در استان مرکزی هستیم و به راحتی گواهینامه به کسی داده نمی شود.

 

وی با اشاره به اینکه در بخش بانوان نیز فعالیت داریم، بیان کرد: در بخش بانوان 60 بانوی فعال داریم که روضه ها و برنامه های خانگی را به خوبی اداره می کنند.

 

رستگار افزود: ما بر مطالعه بر روی سیره و منش اهل بیت(ع) و زندگی نامه این بزرگواران تاکید داریم و همه افراد و مداحان جوان و نوجوان باید در این راستا تلاش کنند چرا که روضه اهل بیت(ع) و آنچه که بر اهل بیت گذشته است باید به درستی منتقل شود و بتوانند به آن چیزی که می گویند استناد کنند.

 

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی مداحی اراک مداحان جوان مرکز آموزشی مرکز آموزش اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب ۱۰ نفر از روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،  بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و محمد رضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های کشور، در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: در جلسه امروز کمیته 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بر اساس رأی اعضای کمیته، دکتر ولی‌اله خوش‌طینت به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، دکتر رضا رستمی به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، دکتر محمد چمکوری به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر، دکتر رجب اکبر زاده به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان قم، دکتر آباد بهادری منفرد به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود، دکتر حسین دین‌محمدی به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان، دکتر منصور نیک‌پناه به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان، دکتر یاسر اسماعیلیان به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد، دکتر حامد سروش به‌عنوان رئیس مرکز آموزش عالی محلات و دکتر محمد جواد محمودی به‌عنوان رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حس خوب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنان جاری است
  • بانک مرکزی چگونه می‌تواند به کمک تحقق شعار سال بیاید؟
  • حبس بیت‌المال و توزیع با تأخیر آن، از زمان خلیفه دوم شروع شد/مقابله امام علی با ویژه‌دانی در بیت‌المال
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور