Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان صیانت از کارکنان دستگاه قضایی و ارتقاء وضعیت آن‌ها را از مهم‌ترین اصول سند تحول قوه قضاییه و رویکرد‌های تحولی ریاست قوه قضاییه برشمرد. خبرگزاری میزان - محمدباقر اسلامی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان در نشست ویدئوکنفرانسی با معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با نمایندگان کارکنان اداری دادگستری‌های سراسر کشور با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکار‌ها صیانت از کارکنان دستگاه قضایی و ارتقاء وضعیت آن‌ها را از مهم‌ترین اصول سند تحول قوه قضاییه و رویکرد‌های تحولی ریاست قوه قضاییه برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان افزود: یکی از برنامه‌های تحولی قوه قضاییه صیانت از همکاران و ارتقاء وضعیت اداری و معیشتی آنان است.

وی خاطرنشان کرد: حجم بالای کار در دستگاه قضایی امری کاملا مشهود است و به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به جامعه هدف لازم است که پشتیبانی‌های لازم از نیروی انسانی متخصص و فعال در دستگاه قضایی صورت گیرد تا از این مسیر خدمات به نحو مطلوب در اختیار مردم قرار گرفته و زمینه‌های لازم برای تکریم ارباب رجوع و تحقق اولویت‌های قوه قضاییه فراهم شود.   بیشتر بخوانید: شورای نخبگان برای بحث، بررسی و اجرای سند تحول قوه قضاییه تشکیل شود اسلامی بر ساماندهی وضعیت تعیین تکلیف قرارداد نیرو‌های کار معین به منظور افزایش انگیزه کاری کارکنان قضایی تاکید کرد و گفت: لازم است مزایای ویژه در نظر گرفته شده برای قضات فعال در مناطق کم برخوردار برای کارکنان اداری نیز در نظر گرفته شود.

وی کندی روند ابلاغ ساختار جدید دادگستری‌ها با توجه به ادغام معاونت‌ها را یکی از مشکلات حوزه منابع انسانی دادگستری‌ها برشمرد و تصریح کرد: کندی روند ابلاغ ساختار جدید موجب شده که جایگذاری کارکنان در پست‌های ستادی و جابجایی نیرو‌ها با مشکلاتی مواجه باشد که این امر موجب بی‌انگیزگی کارکنان دستگاه قضایی می‌شود.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری کرمان سند تحول قضایی قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کرمان سند تحول قضایی قوه قضاییه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی کارکنان دستگاه قضایی سند تحول قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان گفت:دستورات لازم در راستای حل مشکل آب شرب شهروندان شهرستان رودسر را با قید فوریت صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز ۸ فروردین ماه با اشاره به صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب شهروندان شهرستان رودسر، اظهار کرد: به موضوع آب شرب شهروندان شهرستان رودسر ورود قاطع شود تا نگرانی شهروندان در این خصوص مرتفع و هم چنین افرادی که در توزیع آب آشامیدنی نقش و مسئولیت دارند باید پاسخگو باشند.

وی به لحاظ اهمیت این موضوع در تماس تلفنی با مدیر عامل آب و فاضلاب استان خواستار اقدامات لازم در راستای حل این معضل با قید فوریت شد تا هر چه زودتر موجبات رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، رئیس کل دادگستری استان گفت: دستگاه قضایی ضمن نظارت بر رفع سریع این مشکل، با مسئولانی که در مسیر خدمت رسانی به مردم کوتاهی کند در چارچوب قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ملاقات حدود ۸۳ هزار مراجعه‌کننده با مسئولان قضائی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • کمیته امنیت روانی استان در دادستانی تشکیل می‌شود
  • پرونده بابک زنجانی در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسید
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید
  • ۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند