Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@00:25:26 GMT

استارتاپ های کشاورزی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۰۴۸۷

استارتاپ های کشاورزی

نسخه الکترونیکی نشریه دانشجویی انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک بیوسیستم پردیس ابوریحان دانشگاه تهران منتشر شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "استارتاپ های کشاورزی"، "فناوری های مورد استفاده در کشاورزی"، "مدل‌سازی دینامیکی و کنترل ربات حامل"، "پاک کننده صفحات خورشیدی"، "انواع توربین‌ها و نیروگاه‌های برقابی"، "کاشت گیاهان در فضا" و "پرکاربردترین نرمافزارهای CAE برای مهندسی مکانیک" از جمله مقالات و مطالبی است که در این نشریه می‌خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه انجمن علمی مهندسی مکانیک بیوسیستم به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک بیوسیستم پردیس ابوریحان دانشگاه تهران و مدیر مسئولی پوریا آقانصیری و سردبیری آرش رئیسی منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهندسی مکانیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود

تین نیوز

​مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی از برگزاری سی و پنجمین کنگره جهانی انجمن جهانی زیرساخت های حمل و نقل آبی (PIANC World Congress ۲۰۲۴) در کشور آفریقای جنوبی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی نیکوکار از برگزاری سی و پنجمین کنگره جهانی انجمن جهانی زیرساخت های حمل و نقل آبی (PIANC World Congress ۲۰۲۴) در کشور آفریقای جنوبی خبر داد و با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد جهانی، تاکید کرد: این کنگره فرصت مناسب و ایده آلی برای تبادل دانش و تجربیات فنی و تخصصی است و برگزاری آن بر ارتقای سطح دانش متخصصان حوزه مهندسی سواحل و بنادر کشورها بسیار موثر خواهد بود.

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر افزود: این کنگره هر ۴ سال یکبار برگزار می شود و شامل ارائه مقالات با موضوعات تحقیق و توسعه در محیط های حمل و نقل آبی است.

به گفته نیکو کار،پیش از شروع به کار کنگره نیز اجلاس سالیانه دبیرخانه های ملی و مجمع عمومی سالیانه پیانک (AGA) برگزار خواهد شد که موضوعات کلان انجمن در این اجلاس با رای نمایندگان اول کشورها و مدیران ارشد انجمن مورد بحث و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است همایش مذکور در تاریخ ۱۰ الی ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با شعار "توسعه حمل و نقل آبی برای آینده؛ گشودن دروازه های آفریقا" و با هدف پرداختن به اقدامات ضروری برای ایجاد بخش دریایی پایدار برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • ۳۱ فروردین، برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور
  • برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۳۱ فروردین
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز صنایع در دانشگاه امیرکبیر
  • بازدید از شرکت ایران خودرو برای دانشجویان رشته مکانیک و صنایع