Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:09:50 GMT

روز بازگشت آل‌کثیر به ترکیب پرسپولیس اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۰۵۸۹

روز بازگشت آل‌کثیر به ترکیب پرسپولیس اعلام شد

عیسی آل کثیر روز 12 مهر با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با محرومیت شش ماهه مواجه شد و به عبارتی تا 12 فروردین اجازه بازی را از دست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، اگرچه هواداران پرسپولیس و مدیران این باشگاه به حکم ای اف سی معترض بودند اما او خوش شانس بود که با کمترین میزان جریمه مواجه شد و حالا می‌تواند از ابتدا در لیگ قهرمانان آسیا 2021 بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل کثیر که در بازی های 2020 توانست دروازه الشارجه، پاختاکور و السد را باز کند و با چهار گل خود را به عنوان مدعی جدی کفش طلا نشان دهد، پیش از آغاز مسابقات احتمالا بازی لیگ برتری را تجربه خواهد کرد و بعد به استقبال حریفان آسیایی پرسپولیس می‌رود تا شایستگی خود را بار دیگر اثبات کند. شاید بسیاری از «بازگشت انتقامی» به قطر صحبت کنند اما بدون تردید آل کثیر (و شاید بقیه) حالا به خوبی دریافته که حتی اگر قصد و غرضی هم نداشته باشد، ممکن است حرکتش شامل اقدامات نژادپرستانه شود.

 

این در حالی است که حسرت جدی و بزرگ هواداران پرسپولیس، غیبت آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیاست؛ شکی نیست که پرسپولیس با این مهاجم گلزن حریفی بسیار خطرناک تر برای اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا و تیم های داخلی در مسابقات لیگ برتر می‌بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ ناو بندر مکران هادی ساعی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس آل کثیر محرومیت آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ ناو بندر مکران هادی ساعی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ کیومرث هاشمی، وزیر وررزش و جوانان امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به خبرنگاران گفت: هیچ سهامی از استقلال و پرسپولیس برای دولت باقی نخواهد ماند و  انشاالله همه تیم‌های ما از جمله دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بدون هیچ مشکلی حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش آنا، سوم اردیبهشت ماه، پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت.

قرار بود در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین و ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار شود.

کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی پارس، پتروشیمی بوعلی، پتروشیمی شهید تندگویان و پتروشیمی بندر امام درخواست خود را برای خرید ۸۵ سهام شرکت استقلال ارائه کردند و این معامله انجام شد.

برای خرید ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس نیز۶ بانک از طرف کارگزار خریدارشان قیمت هر سهم معادل را ۳۵۸۰ ریال در سامانه معاملات درج کردند که کارگزار فروشنده سهام به نمایندگی از طرف دولت، کارگزاری بانک ملی ایران بود و این هم معامله مطابق رویه قطعی شد.

کل ارزش معامله ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان  اعلام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا