Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از تکمیل آورده اولیه ۱۵۶۲ نفر ایلامی در طرح مسکن ملی خبر داد.

«علی اصغر کاظمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام از ۱۴ هزار و ۹۲۰  مورد ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان ایلام خبر داد. 

 

وی گفت: با پیگیری راه و شهرسازی استان برنامه ریزی جهت احداث ۱۰ هزار و ۵۳۰ واحد مسکونی برای اشخاص واجد شرایط در قالب طرح اقدام ملی مسکن در دست اقدام است که تا کنون ۱۴ هزار و ۹۲۰ مورد درخواست در این زمینه به ثبت رسیده است که این درخواست ها در حال پایش و ارزیابی بوده و کسانی که واجد شرایط نباشند در مراحل اولیه حذف خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کاظمی خاطرنشان کرد: تا این لحظه یک هزار و ۵۶۲ مورد از تایید شدگان این طرح نسبت به واریز مبلغ آورده اولیه اقدام و برای یک هزار و ۳۳۵ مورد نیز افتتاح حساب برای واریز مبلغ آوره اولیه به انجام رسیده است. 

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خاطرنشان کرد: پس از پایش متقاضیان به احتمال زیاد تعداد اشخاص واجد شرایط کمتر از میزان برنامه ریزی خواهد بود ولی در صورتی که متقاضیان واجد شرایط بیشتر از ظرفیت برنامه ریزی شده باشند، قطعاً برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسکن محرومان مسکن مسکن روستایی برنامه ریزی واجد شرایط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: عملیات آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین با ظرفیت ساخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای مختلف کشور از جمله بوشهر  آغاز شده است و بیش از ۲ هزار هکتار معادل بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی تا به امروز عملیات اجرایی کلید خورده است.

معاون وزیر راه وشهر سازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

مالکی با بیان اینکه دسترسی به مسکن مسئله‌ای مهم و اساسی برای مردم است، تاکید کرد: آمارها حاکی از آن است که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد درآمد خانوارها صرف هزینه مسکن می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون