Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علیرضا عاقلی ، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: عملیات تراش و روکش آسفالت مکانیزه در خیابان‌های بوستان ۹ و شبنم ۸ و پل ارتباطی مابین این دو خیابان، روی نهر دلنبر واقع در باغستان غربی با تناژ مصرفی حدود هزار و ۱۰۰ تن آسفالت اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج افزود: این عملیات به‌منظور بهسازی و ساماندهی معابر منطقه ۶ و همچنین تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه و جلب رضایت شهروندان توسط عوامل سازمان عمران اجرا شد.

انتهای پیام /ر  .ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسفالت معابر روکش آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای سازمان عمران شهرداری قم

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: بودجه ۴۴۰ میلیارد تومانی سازمان در سال ۱۴۰۲ محقق شد و برای سال ۱۴۰۳ پیشنهاد بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی ارائه شده است.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: بودجه مصوب سازمان ۴۴۰ میلیارد تومان بود که با فعالیت جهادی و زحمات شبانه‌روزی همکاران توانستیم این بودجه را در هفت ماه محقق کنیم.

وی افزود: متمم بودجه به شورای شهر قم ارسال و با موافقت شورای اسلامی شهر و شورای سازمان به این بودجه ۶۰ میلیارد تومان اضافه شد. این بودجه هم از حیث درآمد و هم از نظر هزینه به صورت کامل محقق شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۳ پیشنهاد ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه را به شورای سازمان و شورای محترم شهر قم ارائه کردیم.

بخشی در پاسخ به سوالی درباره پرچالش‌ترین پروژه شهر قم در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: پروژه‌هایی که در بافت شهر کار می‌شود، پر از چالش‌های متفاوت از موضوعات ترافیکی تا معارضات تاسیساتی است.

وی اضافه کرد: در طول مدت زمان اجرای پروژه باید تمهیداتی اندیشیده شود که جریان ترافیک با اختلال مواجه نشود و این یکی از بزرگترین چالش‌های پروژه‌های شهری است که نیاز به تمهیدات فنی و برنامه‌ریزی خاص دارد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تاکید کرد: انواع و اقسام تأسیسات شهری در محل اجرای این پروژه‌ها وجود دارد و نمی‌توانیم به نحوی عمل کنیم که منجر به قطعی برق یا آب شویم، همه چیز باید بر مبنای ادامه زندگی در بافت شهر رقم بخورد.

بخشی پروژه ادامه تونل غدیر را از پرچالش‌ترین پروژه‌های سال ۱۴۰۲ دانست و گفت: پروژه تونل غدیر که عملیات سازه‌ای آن بهمن امسال تکمیل شد، از جمله پروژه‌هایی بود که انبوهی از موارد تاسیساتی و موضوعات ترافیکی را داشت.

وی افزود: هر چالشی که با آن روبه‌رو می‌شویم موجب رشد تجربه، مهارت نیروی انسانی و انباشته شدن تجربیات در امور فنی می‌شود و انگیزه‌ای است تا توانمندی‌ها و آگاهی‌های خود را ارتقا دهیم.

کد خبر 744147

دیگر خبرها

  • تولید ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت در شهرکرد
  • معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نونوار شد + فیلم
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ فروردین‌
  • مردم اولویت آسفالت ریزی شهر را مشخص کردند | رضایت رانندگان اتوبوس از آسفالت معابر شهری
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • اجرای ۲۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در سال ۱۴۰۲ ​
  • اجرای بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت در اهواز
  • اجرای بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار مترمربع آسفالت در اهواز
  • ۲۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در سال ۱۴۰۲ اجرا می‌شود
  • پیش‌بینی بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای سازمان عمران شهرداری قم