Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فریده بزنی بیرانوند، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرج با اشاره به لزوم افزایش راه‌اندازی مراکزی برای اسکان بی‌خانمان‌ها و کارتن‌خواب‌ها، گفت: در حال حاضر شهرداری کرج در قالب یک گرمخانه مختص بانوان که در پارک شهید چمران و یک گرمخانه مخصوص آقایان واقع در شاه‌عباسی به کارتن‌خواب‌ها خدمات‌رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرج افزود: گرمخانه زنان کرج در طول سال باز است و فعالیتش صرفاً به فصول سرد محدود نمی‌شود و به دلیل شرایط ویژه زنان کارتن‌خواب، گرمخانه زنان کرج در تمام طول سال پذیرای مراجعه‌کنندگان است.

بزنی بیرانوند در خصوص چگونگی مطلع شدن زنان و مردان بی‌سرپناه از این امکانات، گفت: معمولاً افرادی که در این گرمخانه‌ها هستند به دو روش پذیرش‌شده‌اند یکی از طریق تماس مردم با سامانه ۱۳۷ که به خدمات شهر اعلام می‌شود و دیگری از طریق خود این افراد که به همدیگر اطلاع می‌دهند.

او با تأکید بر این‌که سامانه ۱۳۷ به‌طور شبانه‌روز فعال است، افزود: معمولاً مردم وقتی این بی‌سرپناهان را در پارک‌ها یا مکان‌های عمومی دیگر می‌بینند، به شهرداری و یا معاونت خدمات شهر اطلاع دهند تا به گرمخانه منتقل شوند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرج  گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا پیمانکاران این گرمخانه‌ها روزانه ماسک در اختیار مراجعان قرار می‌دهند، علاوه براین، تب سنجی مراجعان و ضدعفونی محیط گرمخانه‌ها نیز به‌طور مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام /ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارتن خواب ها بیخانمان ها خدمات شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خطر مرگ هنگام راه اندازی کولر آبی!

هنگام راه اندازی کولر آبی یکی از خطراتی که افراد با آن مواجه می‌شوند، برق گرفتگی هنگام راه اندازی است؛ بنابراین افراد باید به یکسری نکات برای جلوگیری از بروز حادثه توجه کنند.

در این ویدئو با مواردی که هنگام راه اندازی کولر آبی باید توجه شود، آشنا شوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۷۸ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • الوپیک به مشهد رسید
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند در شهرکرد
  • پرداخت پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • هشدار پلیس آگاهی برای پیشگیری از کلاهبرداری
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات پسماند در شهرکرد
  • دولت می تواند با عرضه تسهیلات بانکی و زمین شهروندان را برای ساختن خانه های خود توانمند کند
  • آماده باش نیرو‌های خدمات شهری مشهد تا دوشنبه ۲۷ فروردین
  • وقوع سیل وحشتناک در جنوب غرب روسیه | ۱۳۰ هزار نفر بی خانمان شدند
  • (ویدئو) خطر مرگ هنگام راه اندازی کولر آبی!