Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان همدان از آغاز کارگاه های مجازی زمستانی با تشکیل ۲۷ کارگاه برای کودکان و نوجوانان استان خبر داد.

بهناز ضرابی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: در فصل تابستان و پاییز تعداد کارگاه های مجازی ۱۱ کارگاه هنری و ادبی بود که با تبلیغات و اطلاع رسانی به موقع و استقبال کودکان و نوجوانان این کارگاه ها در  فصل زمستان به ۲۷ کارگاه افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کارگاه ها در رشته هایی چون خوشنویسی، بازیگری، سفالگری، داستان نویسی، هنرها و صنایع دستی، پویانمایی، نقاشی، کاردستی و اریگامی و با ظرفیت هر کارگاه ۲۰ نفر در فصل زمستان برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان همدان خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ثبت نام در این کارگاه ها تا ۲۴ دی ماه جاری تعیین شده بود که با پایان مهلت ثبت نام کارگاه ها آغاز می شود.

ضرابی‌زاده با اشاره به اینکه کارگاه های زمستانه از ۲۵ دی آغاز شده و به مدت هشت تا ۱۰ جلسه ادامه پیدا خواهد کرد، یادآور شد: بعضی از این کارگاه ها ممکن است تا نیمه فروردین ادامه پیدا کند.

وی در پایان با بیان اینکه امسال مسابقات مختلفی به صورت ملی، استانی و بین المللی به مناسبت ها و موضوعات مختلف برگزار شد، به برگزیدگان بین المللی اشاره کرد و گفت: آترین افشاری توانا، عضو فعال مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون یکی از این برگزیدگان است که امسال برای دومین سال پیاپی مقام اول مسابقه نقاشی سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد «فائو» را کسب کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زمستان کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری

فردا نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز می‌شود و بیش از یک میلیون داوطلب در سراسر کشور برای ورود به دانشگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ در استان همدان هم ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در این رقابت شرکت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و ۳۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

ضرورت حفظ آرامش در آستانه آزمون سراسری

آنچه در این ساعات پایانی مهم است کنترل استرس و راه‌های غلبه بر آن است؛ به گفته مشاوران، داوطلبان در این ساعات پایانی درباره آزمون صحبت نکنند و یکی از نکاتی که دانش آموزان در روز پیش از آزمون لازم است رعایت کنند این است که از مطالعه مطلب جدید اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت