Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@07:49:00 GMT

خط و نشان ستاره سپاهان برای مدعیان لیگ

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۱۰۸۳

خط و نشان ستاره سپاهان برای مدعیان لیگ

محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال سپاهان می گوید دیدار برابر پیکان یکی از دیدارهای سخت آنها در لیگ برتر بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا خلعتبری بازیکن با تجربه تیم فوتبال سپاهان که در جریان پیروزی ۲ بر ۱ برابر پیکان به صورت یار تعویضی به میدان آمد، پس از این بازی در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش جهان گفت:

از قبل بازی پیکان را آنالیز و بازی هایشان را دیده بودیم و می دانستیم بازی سختی در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته همه بازی ها سخت است اما به توانایی تیم‌مان ایمان داریم. همان طور که دیدید بعد از گل دوم، چند موقعیت خوب داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. در روزی که تیم مان مستحق برد بود، خدا را شکر توانستیم به پیروزی برسیم و این برد را تقدیم هواداران می کنیم. انشاالله هفته آینده نفت آبادان را می بریم و به صدر جدول خواهیم رفت.

محمدرضا خلعتبری افزود:

هر تیمی حق دارد تاکتیکی داشته باشد و پیکان روی اوت دستی برنامه ریزی کرده بود و از همین تاکتیک نیز به گل رسیدند. تیم ما امروز خیلی باهوش بازی کرد و نیازمند همه توپ ها را جمع کرد. روی نقاط ضعف و قوت پیکان کار کرده بودیم و به آنچه حق مان بود رسیدیم. امیدوارم روند پیروزی های پشت سر هم را ادامه بدهیم چون هواداران مان امسال شایسته یک قهرمانی هستند تا بتوانیم قهرمانی را به هدیه دهیم.

بخش پایانی صحبت های خلعتبری هم اینطور مطرح شد:

طبیعی است همین که بازیکنان خودشان را در موقعیت گل قرار می دهند، کار سختی است و به هر حال یک روز توپ به گل نمی رود. خدا را شکر بازی را بردیم و مطمئنا در بازی های بعدی بهتر و بهتر خواهیم شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزشگاه نقش جهان تیم فوتبال سپاهان محمدرضا خلعتبری ورزشگاه نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس

به گزارش "ورزش سه"، این باخت در حالی رقم خورد که شاید اگر پنالتی ابتدای نیمه دوم نبود، ملوانی‌ها می‌توانستند بازی را کنترل کنند اما دو گل پیاپی از شهریار مغانلو و دفاع سرسخت تیم مورایس، جلوی شاگردان مهدی تارتار را گرفت تا آنها برای اولین بار در این فصل در ورزشگاه سن سیروس به یک تیم مدعی ببازند.

ملوان در بازی با پرسپولیس باوجود فرصتهای فراوان گلزنی به نتیجه تساوی صفر صفر رسید و این نتیجه در دیدار با تراکتور هم در یک بازی سخت و فشرده تکرار شد.

بازی با استقلال اما یک تفاوت داشت. ملوانی‌ها در این بازی یک گل به حریف زدند و در حالی که هنوز از این گل شادمان بودند، ماشاریپوف ستاره خارجی تیم استقلال گل مساوی را به ثمر رساند.

اما این بار باوجود اینکه گل اول را تیم ملوان زد، سپاهان از غفلت خط دفاعی این تیم بهترین استفاده را برد و توانست در استادیوم سیروس قایقران گل تساوی و برد را بزند.

نکته جالب اینکه ملوان فصل گذشته از این سه تیم در مجموع 4 امتیاز گرفته بود اما حالا در حالی که هنوز یک بازی هم با تراکتور باقی مانده، 7 امتیاز از مدعیان اصلی لیگ برتر گرفته است.

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • خط و نشان ستاره انگلیسی: رقیب امباپه، هالند نیست!‏
  • ملوان و امیدوار به درخشش ستاره بازی رفت (عکس)
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • پیام ستاره بایرن به ناگلزمان: من را ببین!