Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:47:56 GMT

انبار میلیاردی قطعات یدکی خودرو در سردشت کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۱۰۹۸

انبار میلیاردی قطعات یدکی خودرو در سردشت کشف شد

سرهنگ  موسی بهاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی سودجو اقدام به قاچاق قطعات یدکی خودرو در یکی از روستاهای اطراف شهرستان سردشت می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات لازم و عملیات ویژه پلیسی، ماموران در نهایت موفق به شناسایی محل انبار قاچاق این لوازم یدکی شدند.

فرمانده انتظامی سردشت بیان کرد: در بازرسی از انبار شناسایی شده، هفت هزار و ۷۷۰ قطعه لوازم یدکی خودرو کشف شد که طبق اعلام کارشناسان ارزش این کالاها، پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ بهاری اظهار داشت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

شهرستان سردشت در امتداد مرزهای ایران با شمال عراق قرار گرفته و یکی از مبادی ورودی کالاهای قاچاق به آذربایجان‌غربی به‌شمار می‌رود.

هفته گذشته نیز با هوشیاری ماموران انتظامی میاندوآب هزار و ۶۸۸ قطعه انواع لوزام یدکی قاچاق خودرو به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و ضبط شد بود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سردشت انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سردشت انتظامی آذربایجان غربی سردشت انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین از کشف بیش از ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسن براهیمی اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی تانکردار حامل سوخت مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مجوز و مدرک معتبر و قانونی برای حمل این محموله بود، افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه ارزش سوخت مکشوفه قاچاق برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و راننده آن نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

براهیمی بر مقابله قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و منابع ملی کشور تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 745268

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد