Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@13:38:37 GMT

شاعر آئینی میهمان کتاب‌باز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۱۱۵۱

شاعر آئینی میهمان کتاب‌باز می‌شود

احمد بابایی امشب در کتاب‌باز از حضرت فاطمه(س) و اهل بیت می‌گوید.

به گزارش مشرق، احمد بابایی امشب در کتاب‌باز از حضرت فاطمه(س) و اهل بیت می‌گوید.

سروش صحت امشب در شبِ شهادت حضرت فاطمه(س) میزبان احمد بابایی خواهد بود.

احمد بابایی شاعر آئینی امشب با حضور در برنامه‌ی تلویزیونی «کتاب‌باز» از خواستگاه این گونه‌ از شعر خواهد گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با روایت‌هایی از شاعرانِ عرب که همزمان با پیامبر و اهل بیت می‌زیستند به جهانبینی شاعرانِ شعرهای مذهبی و هیأتی خواهد پرداخت و چندین کتاب شعر در همین حوزه معرفی خواهد کرد.

در بخش دوم برنامه‌ی تلویزیونی «کتاب‌باز» دکتر رشید کاکاوند با خوانش شعر «چاوشی» از مجموعه‌ی «زمستان» سروده‌ی مهدی اخوان ثالث، به تحلیل این شعر خواهد خواهد پرداحت.

برنامه‌ی تلویزیونی «کتاب‌باز» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان و با اجرای سروش صحت، هر هفته شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۱۹ در شبکه‌ی‌ نسیم پخش و روز بعد در ساعات ۱ ، ۹ و ۱۴ بازپخش می‌شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی مشرق کتاب کتاب باز احمد بابایی کتاب باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم آئینی دعای باران در جشنواره رود و ریل روستای بیشه

عطا حسن‌پور در بازدید از روستای بیشه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره در راستای مقدمات و شاخص‌های ثبت جهانی روستای گردشگری بیشه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: وجود چشمه‌سار‌های پرآب، رودخانه‌های خروشان، آبشار زیبای بیشه و آداب و سنت‌های روستایی و عشایری در کنار راه‌آهن سراسری شمال به جنوب موجب شده تا مسیری زیبا و دیدنی در منطقه گردشگری بیشه ایجاد شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان افزود: اجرای مراسم آئینی دعای باران، موسیقی محلی، شعرخوانی لری، تجلیل از راه بان نمونه و مراسم آیینی رقص لری از جمله برنامه‌های جشنواره فرهنگی رود و ریل است.
روستای گردشگری بیشه در منطقه‌ای به همین نام در کنار راه آهن سراسری تهران به جنوب و در ایستگاه راه آهن بیشه و در همجواری آبشار زیبای بیشه در ۶۰ کیلومتری خرم‌آباد قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • مراسم آئینی دعای باران در جشنواره رود و ریل روستای بیشه
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • شکایت از ممنوعیت عزاداری!
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود
  • احمد نور آماده حضور در دربی سرخابی‌ها
  • تمرین پرسپولیس با یک میهمان ویژه