Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوت اوزیل طی روزهای آینده با ترک آرسنال، راهی فنرباحچه می شود 

مسوت اوزیل، هافبک 32 ساله آلمانی پس از 7.5 سال از جمع توپچی ها جدا می شود تا فوتبالش را در ترکیه، سرزمین پدری اش ادامه دهد.

طرفداری | به گزارش دیوید اورنشتاین از اتلتیک و فابریتزیو رومانو، آرسنال و مسوت اوزیل برای فسخ قرارداد به صورت توافقی با یکدیگر به توافق رسیده اند و انتظار می رود طی ساعات آینده مسوت اوزیل رسما قراردادش را با آرسنال فسخ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، اوزیل طی روزهای آینده به استانبول سفر می کند تا قرارداد 3.5 ساله اش را با فنرباحچه امضا کند. اوزیل پس از فسخ قرارداد با آرسنال، به صورت آزاد راهی فنرباحچه می شود و جانشین دیگو پروتی خواهد شد که ماه ها به دلیل مصدومیت دور از میادین خواهد بود.

همچنین بخوانید: مسوت اوزیل به زودی به فنرباحچه می پیوندد / ادعای بزرگ رسانه ترک

اخبار داغ 

مهدی تاج به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان ایرانمهر بستری شد / عکس پرسپولیس جایگزین اوکلند سیتی نمی شود مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسوت اوزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ قرار است سهام باشگاه استقلال همانند باشگاه استقلال به گروه‌های جدید واگذار شود و علی الظاهر قرار است استقلال در اختیار شرکت‌های پتروشیمی قرار گیرد. این واگذاری ممکن است تغییر مدیریت را هم در باشگاه به همراه داشته باشد، اما نمی‌تواند منجر به تغییر در کادرفنی آبی‌ها شود. به این خاطر که باشگاه قبلا با جواد نکونام قرارداد سه ساله امضا کرده است.

فرشید سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد آینده جواد نکونام در این تیم گفت: «نکونام قرارداد ۳ ساله دارند و فعالیت خود را ادامه خواهند داد. با توجه به اینکه مالک جدید باشگاه در این هفته مشخص خواهد شد، باید تیم مدیریتی جدید مشخص شود و حداقل تا آخر فصل تیم مدیریتی جدید مستقر خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های جدید بر مبنای اتفاقات آینده پیش خواهد رفت.»

کد خبر 846187 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد