Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز شنبه در حاشیه نشست ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان ابراز داشت: در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ، ارزیابی جامعی در رابطه با وضعیت ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان‌های مختلف کشور به انجام رسید و بر اساس گزارش اعلام شده، استان سمنان کماکان در وضعیت خوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همکاری مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان ، استان سمنان هم از نظر نرخ ابتلا و هم از نظر میزان مرگ ناشی از کرونا روند کاهشی و نزولی دارد و از آمار پایینی برخوردار است.‌

استاندار سمنان با اشاره به آخرین آمار شیوع کرونا در استان گفت: تا ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۱ نفر از مردم استان به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری بودند و در طی این مدت ۱۸ نفر نیز با حال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شدند.‌

وی عنوان کرد : بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، مقرر شد که راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال به شکل خودرویی و موتوری برگزار شود و تمامی سخنرانی ها از طریق فضای مجازی و رسانه ملی پخش می‌شود.

آشناگر درباره محدودیت های تردد شبانه گفت : قانون منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچنان به قوت خود باقی است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

استاندار سمنان اظهار امیدواری کرد: مردم قانون‌مدار استان همچون گذشته با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و انجام فاصله گذاری اجتماعی به کنترل شیوع ویروس کرونا و حفظ روند کاهشی و نزولی ابتلا و فوت در استان کمک کنند.

به گزار ایرنا، طبق آخرین رنگ‌بندی کرونایی اعلام شده از سوی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان، شهرستان‌های آرادان و میامی در وضعیت آبی کرونایی و دیگر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا مدارس سلامت سمنان علی رضا آشناگر  وزارت آموزش و پرورش بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا مدارس کرونا ویروس کرونا مدارس سلامت سمنان وزارت آموزش و پرورش بهداشت و سلامت اخبار کنکور مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل از آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد به‌همت دانش‌آموزان اردبیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کریم‌الله محبوبی اُناری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه پویش آزادی زندانیان جرایم غیر عمد توسط دانش‌آموزان مدارس استان اردبیل، دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های پسرانه اردبیل با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: دانش‌آموزان با واریز مبلغ ۴۰ میلیون ریال به حساب ستاد مردمی دیه استان در این پویش شرکت داشتند و باقی‌مانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان فراهم شد.

وی بیان داشت: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیرعمد دیگر با کمک دانش‌آموزان این مدرسه از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

محبوبی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰ زندانی جرایم غیر عمد واجد شرایط کمک ستاد مردمی دیه است که امیدواریم با کمک مردم نیکوکار و سخاوتمند استان زمینه آزادی این زندانیان نیازمند فراهم شود.

محبوبی اظهار کرد: شماره حساب‌های ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی آماده دریافت کمک‌های شهروندان عزیز است.

کد خبر 747014

دیگر خبرها

  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • سندروم پس از کرونا چیست؟