Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@07:44:42 GMT

نشست «مقاومت؛ رویکردهای نظری» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۱۲۲۵

نشست «مقاومت؛ رویکردهای نظری» برگزار می‌شود

نشست «مقاومت؛ رویکردهای نظری» روز دوشنبه ۲۹ دی توسط مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه  اندیشه،نشست «مقاومت؛ رویکردهای نظری» ویژه گرامیداشت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری‌زاده روز دوشنبه ۲۹ دی با حضور اساتید فلسفه و عرفان توسط موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست غلامرضا زکیانی، احمد عابدی، سیدمحمود یوسف ثانی، مهدی فخری‌زاده، سیدحسین شهرستانی، ابراهیم اصولی، مسعود آذربایجانی، محمدجواد رودگر، عبدالله محمدی، محمد محمدرضایی و سیداحمد غفاری قره‌باغ به ایراد سخن می‌پردازند.

 

این نشست دوشنبه ۲۹ دی‌ماه از ساعت ۱۰ صبح برگزار و از طریق نشانی اینترنتی webinar.irip.ir/ch/res و elearning.irip.ac.ir:۴۴۳/res پخش خواهد شد.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویکردهای نظری نشست مقاومت شهید فخری زاده شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و شهباز شریف نخست وزیر پاکستان بعد از ظهر امروز دوشنبه، (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیأت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاوردها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود به نام «ایران»، رونمایی کردند.

گفتنی است؛ آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

کد خبر 6085725

دیگر خبرها

  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • حکمت الله ملاصالحی مؤسس فلسفه باستان شناسی است
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • چرا فلسفه کانت در میانه جنگ‌های امروزین هنوز کار می‌کند؟
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ریزش طلا، مقاومت سکه