Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهجوری گفت: شهدا همچون ستون‌های مستحکم عزت و سربلندی برای نظام اسلامی می‌مانند و تا زمانی که جریان شهادت در نظام اسلامی جاری است دشمنان اجازه هیچ‌گونه عرض‌ اندامی نخواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین استقبال و گرامیداشت یاد و خاطر شهید والامقام جعفر نوروزی در سپاه ناحیه اراک در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: خدا را امروز بیش از هر زمانی بابت بازگشت شهید والامقام تازه تفحص شده شهید جعفر نوروزی شاکر هستیم و این یک سعادت بزرگ است که قسمت ما شده و لذا باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهجوری اظهار کرد: بازگشت سرافرازانه دو شهید اراکی تازه تفحص شده به وطن که مانند ستاره هایی درخشان می مانند روح تازه ای به جامعه می بخشد و بسیار امیدبخش است.

وی ادامه داد: امروز رایحه عطر خوش شهید در جامعه جاری شده و موجب پیچیده شدن نسیم رحمت در جامعه می شود و لذا بسیار باید این فرصت را غنیمت بدانیم و از آن به خوبی استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: شهید جعفر نوروزی علاوه بر مقام والایی که با شهادت خود در نزد خداوند متعال کسب کردند مجاهد فی سبیل الله هستند که این مقام بسیار ارزشمندی است.

مهجوری بیان کرد: شهدا همچون ستون های مستحکم عزت و سربلندی برای نظام اسلامی می مانند و تا زمانی که جریان شهادت در نظام اسلامی جاری است دشمنان اجازه هیچ گونه عرض اندامی نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: آنچه امروز در سرزمین اسلامی وجود دارد به برکت خون شهدا به دست آمده و شهیدان از هستی خود گذشتند تا اسلام و مکتب اهل بیت(ع) زنده بماند و لذا ادامه راه شهدا بسیار حیاتی و ضرورت است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: راه شهید جعفر نوروزی راه جهاد فی سبیل الله است و امروز باید این راه با عظمت را تا پیروزی کامل اسلام با قدرت و قوت ادامه دهیم.

دی ماه امسال پس از گذشت ۳۰ سال از شهادت، پیکر مطهر شهید «جعفر نوروزی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس استان مرکزی در منطقه عملیاتی خانقین کشف شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه ناحیه اراک جعفر نوروزی نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری ظهر سه شنبه در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی از معاونین عنوان کرد: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت و اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام تأکید کرد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن و… آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 6086384

دیگر خبرها

  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت و اقتدار
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • سپاه دژ مستحکم برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند