Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، محمود ثمینی،معاون استاندار لرستان امروز شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا به ریاست رئیس جمهور با تشکر از مردم استان به واسطه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت وضعیت ۶ شهرستان در لرستان آبی و ۵ شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: وضعیت آبی به منزله عادی انگاشتن شرایط نیست و مردم کما فی السابق نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، تصریح کرد: گزارش‌های واصله از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان حکایت از افزایش تعداد بستری‌های کرونایی طی ۴۸ ساعت گذشته دارد و متأسفانه این آمار از ۱۶۵ نفر به ۱۹۰ نفر رسیده است.

ثمینی یادآور شد: گمان می‌رود با اعلام وضعیت آبی برخی شهر‌های استان، مردم دچار عادی انگاری در شرایط شده‌اند که از هم استانی‌ها می‌خواهیم فعالیت‌های روزمره خود را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام دهند.

او عنوان کرد: با توجه به قرار داشتن در ایام عزاداری حضرت فاطمه (س)، مردم از ایجاد تجمعات به منظور برگزاری عزاداری خودداری کنند تا از شرایط کنونی به سمت شرایط بدتر نرویم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، افزود: صدا و سیمای مرکز استان نسبت به پوشش کامل برنامه‌های مربوط به عزاداری و پخش آن اقدام کند و هم استانی‌ها نیز با پرهیز از حضور در تجمعات، از طریق تلویزیون عزاداری‌ها را مشاهده کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان شیوه نامه بهداشتی بستری های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران

سید حسین طباطبایی مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد، از آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری بندرعباس _ تهران خبرداد و گفت: ۳ مصدوم این حادثه بستری در بخش تخصصی و  ما بقی مصدومان مرخص شده اند.

وی با اشاره به مصدومان بستری در بیمارستان افزود: سیما ساعی شکستگی ترقوه، تروما به سینه، در بخش ارتوپد، محمد رضا زهیبه دلیل شکستگی زانو در بخش ارتوپد و جعفر حسن زاده به دلیل شکستگی دنده  در بخش جراحی بستری بودند.

طباطبایی ادامه داد: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که  هفت مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی (ره) و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • زمستان معتدل و کوتاه، بلای جان گندمزارها
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد