Web Analytics Made Easy - Statcounter

چراغ های سقفی منبع نوری هستند که بر روی سطح و یا داخل سقف قرار می گیرند و قابل مشاهده می باشند. در این مقاله که توسط گروه تحقیقات لایت هوم گردآوری شده است. به مدل های مختلف روشنایی سقفی می پردازیم و شما در انتهای این مقاله به راحتی می توانید با هر بودجه ای که مد نظر دارید، یک چراغ سقفی مناسب و با مناسب ترین قیمت چراغ سقفی خود را تهیه نمایید، پس ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصا زمانی که چراغ بر روی سقف قرار گیرد تابش نور بیش تر شده و زاویه نور پراکنده تر می شود. به دلیل مشاهده مستقیم چراغ سقفی در اشکال و طرح های متنوعی مانند: گنبدی، مکعبی، مستطیل، مربع، دایره، طرح گل و …تولید و ساخته می شوند. یکی از قابلیت ها یا مزیت های خوب این چراغ ها این است که آن ها در فضای داخلی معمولی یا رسمی و در اتاق هایی با ارتفاع سقف کم به خوبی پخش نور دارند. برای بیشتر مکان هایی مانند :پذیرایی، اتاق نشیمن، آشپزخانه، هتل ها، رستوران ها، راهرو ها، کلینیک ها، سالن های زیبایی و ... می توان استفاده کرد. این چراغ سقفی تزیینی از خواستگاه ویژه ای برخوردار می باشند، زیرا با نصب شدن روی سقف مقدار نور آن افزایش می یابد و این ویژگی باعث شده که تنوع طرح و مدل آن نیز افزایش پیدا کند.

چراغ سقفی به چند دسته تقسیم می شود؟

چراغ سقفی روکار

چراغ سقفی توکار

چراغ سقفی علاوه بر تنوع شکل و ظاهر، از تنوع منبع نوری مختلفی نیز برخوردار بوده است. چراغ های سقفی به دو دسته تو کار و روکار تقسیم بندی می شود. حال می توان از منبع نوری لامپ استاندارد، لامپ ال ای دی، لامپ اس ام دی، لامپ کم مصرف، لامپ خطی و … نام برد. در واقع به نوعی این گونه از چراغ های جزء دسته چراغ های مدرن نیز محسوب می گردند و در دکوراسیون منزل، مکان های تجاری و اداری جلوه و زیبایی منحصر به فردی را به فضا می بخشند.

بسیاری از انواع چراغ سقفی روکار و توکار با حباب و شیشه مقاوم طراحی شده و حتی دارای IP یا همان درجه حفاظت نیز بوده که برای محیط های مرطوب و دارای گرد و غبار مانند حمام و سرویس بهداشتی بسیار مناسب می باشند. این محصول در اندازه های مختلف تولید می شوند و قیمت چراغ سقفی بستگی به سایز و کیفیت و جنس آن ها دارد.

چرا بهتر است از چراغ سقفی استفاده کرد؟

چراغ سقفی به دلیل تنوع مدل که البته پر طرف دار ترین آن چراغ سقفی مربع و همین طور چراغ سقفی گرد بوده که قابل استفاده در اکثر محیط ها با کاربری های گوناگون هستند. این دو مدل به فضای زیادی احتیاج ندارند و در تعداد بسیاری مدل و سایز در دسترس هستند. چراغ های روکار که در واقع خیلی نزدیک و یا شاید چسبیده به سقف نصب می گردند انتخاب ایده آلی برای فضاهایی مانند راهرو و اتاق های کوچک و بالای کمد می باشند. از مزایای دیگر چراغ های پنلی سقفی، نورپردازی کلی و یکسان است که در محیط ایجاد می گردد. برای مکان هایی که ارتفاع سقف کم می باشد، مکان هایی که افراد نیاز به نور مستقیم دارند، انتخاب دیگری غیر از چراغ سقفی ندارید و به راحتی با تنوع و مدل های جذاب، متناسب با دکوراسیون مد نظر می توانید با هر بودجه ای که دارید در سایت جامع و کامل لایت هوم خرید چراغ سقفی روکار را با آسودگی خاطر انجام دهید.

آیا می دانستید علت محبوبیت چراغ سقفی نصب راحت آن است؟

در چراغ سقفی به راحتی هر چه تمام و کمترین زمان ممکنه می توان چراغ را نصب کرد، در تمامی این محصولات در زمان ارائه در داخل جعبه های خود براکت و پیچ های مخصوصی جهت نصب وجود دارد. تنوع بالا در مدل و منبع نوری در این چراغ ها باعث شده که یکی از پرطرف دارترین المان نور پردازی و منبع تامین روشنایی در هر محیطی باشد و بسیار به فضای مورد نظر علاوه بر روشنایی وسیع، دیزاین و جذابیت خیره کننده ای ببخشند.

شما مشتریان و خریداران محترم می توانید برای خرید انواع چراغ سقفی و یا مطلع شدن از قیمت چراغ سقفی به سایت لایت هوم مراجعه نمایید و از تمامی برند ها و تمامی شکل های ظاهری چراغ سقفی دیدن فرمایید و از یک خرید راحت و مطمئن بهرمند شوید.



منبع: الف

کلیدواژه: چراغ سقفی منبع نوری چراغ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین طرح مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد محمودزاده در جمع رؤسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: در سازمان مدارس غیردولتی ما برنامه‌هایی در سه حوزه قانونگذاری، مدیریتی-سیاستگذاری و برنامه‌های مشترک با سایر معاونت‌ها را دنبال کردیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در این قالب‌ها، کار مهم در حوزه قانون‌گذاری، بازنگری قانون تأسیس مدارس و مراکز غیردولتی بود. این کار را پس از ۱۸ ماه به نتیجه رساندیم، ۱۶ ماده آن تغییر پیدا کرد و ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با بیان این که حمایت از معلمان، حمایت از مؤسسان را تثبیت و موضوع نظارت را در این قانون، جدی‌تر مطرح کردیم، افزود: در کنار این موضوع، بحث استقرار را نیز پیگیری کردیم و به نتیجه رساندیم. موضوع مدارس استیجاری و احداثی سروسامان پیدا کرد تا دیگر مشکلی پیش نیاید.

محمودزاده با بیان اینکه بررسی و بازنگری آئین‌نامه‌های مربوط به شوراهای عالی آموزش و پرورش استان‌ها برای احیای برخی از ظرفیت‌ها یکی از کارهای مهمی است که امسال دنبال خواهد شد، گفت: چندین برنامه را هم با قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در دست اجرا داریم که در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت و امیدواریم به خوبی اجرا شود.

وی همچنین از بررسی طرح مدرسه مجازی بزرگسالان خبر داد و گفت: مصوبه این موضوع را سال گذشته دریافت کردیم و به دنبال این هستیم تا تنوع مدارس را کاهش دهیم و در داخل مدرسه مجازی تجمیع کنیم. طرح این کار به شورای عالی آموزش و پرورش ارجاع داده شده است و به زودی نهایی خواهد شد.

محمودزاده با بیان اینکه مبنای صدور مجوز در سازمان مدارس غیردولتی، قانون است، گفت: فعالیت مراکز آزمون‌ها در کشور باید در چارچوب مجوز و مقررات باشد، فعالیت مراکز فاقد مجوز ممنوع است و اگر مشاهده کردید، آن را تعطیل کنید.

معاون وزیر آموزش و پرورش از استان‌ها خواست تا هوش مصنوعی را در مدارس غیردولتی با مفهوم درست شروع کنند، افزود: در این زمینه در مرکز اقداماتی در حال انجام است ولی شما نیز باید این کار را در استان‌ها شروع کنید.

وی همچنین بر اجرای نظام دوری در مدارس غیردولتی، جذب مربی بهداشت، اجرای جدی برنامه‌های پرورشی، استمرار کیفی و جدی طرح‌هایی از قبیل آوای آسمانی، چفیه‌های بهشتی و طرح ولایت تاکید کرد و گفت: شما باید تمهیدات لازم برای ایجاد نمازخانه در مدارس فراهم کنید.

کد خبر 6081812 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • مچاله شدن لامبورگینی در برخورد با تیر چراغ برق! (فیلم)
  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان و ضرورت بازدارندگی داخلی و خارجی
  • ایجاد مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس
  • تدوین طرح مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • دستمزد اجرا و نصب انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری چه قدر است؟
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»