Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@00:25:30 GMT

بیانیه مشکوک باشگاه نساجی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۱۴۰۲

باشگاه نساجی بیانیه ای دو پهلو را در مورد برکناری وحید فاضلی منتشر کرد

باشگاه نساجی بیانیه ای را منتشر کرد و در این بیانیه از زحمات وحید فاضلی تشکر کرد.

به گزارش  طرفداری و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، تلخی نتایج و اوضاع اخیر نباید کاری کند که ما روح ورزش فوتبال که جز احترام و خیرخواهی نیست را فراموش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین‌منظور از تمام زحمات آقای دکتر وحید فاضلی در مدت اخیر که باعث ایجاد روزهای خاطره‌انگیزی شد، تشکر می‌کنیم و امیدواریم روزهای آینده برای ایشان و همچنین نساجی، تیم محبوب مردم مازندران خیر و سعادت باشد.

ما در باشگاه نساجی بر عهدی که با هواداران بستیم، پایبندیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که نساجی را به آرامش و موفقیت بازگردانیم.

باشگاه نساجی بیانیه بالا را در کانال تلگرامی رسمی باشگاه منتشر کرد. این بیانیه به صورت کاملا دو پهلو نوشته شده است و هنوز اخراج این سرمربی را رسما اعلام نکرده است. ظاهرا نساجی چی ها قصد دارند اعلام کنند این سرمربی استعفا داده تا مجبور به پرداخت غرامت نشوند.

 

بیشتر بخوانید:

پاتک وحید فاضلی | نساجی نمی خواهد به سرمربی خود غرامت بدهد

اخبار داغ 

مهدی تاج به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان ایرانمهر بستری شد / عکس پرسپولیس جایگزین اوکلند سیتی نمی شود مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه نساجی وحید فاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل‌کل‌های وحید با عمو کاووس

در یکی از قسمت‌ها که کاراکترها در مینی‌ بوس راهی سفر به کرمان بودند، عموکاووس درباره مرگ صحبت می‌کند که یکباره شیطنت وحید گل کرده و درباره ماسک هلو که عموکاووس استفاده کرده صحبت می‌کند و باعث خنده همسفرانش می‌شود. 

در این مجموعه سکانس‌هایی از این دست بسیار است و نویسنده تلاش کرده پاسکاری و بده‌بستان‌های خوبی برای این دو شخصیت تعریف کند.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • کل‌کل‌های وحید با عمو کاووس
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم