Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 11 از کاشت بیش از 300 درخت چنار با بن 40-35 سانت در راستای اجرای طرح "زیبا سازی با درخت" خبر داد که در طرح نهضت درختکاری در خیابان های معیری و امام خمینی (ره) آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نصراله آبادیان در توضیح اجرای طرح خیابان کامل که در خیابان معیری در دست انجام است؛ گفت: با توجه به انتخاب خیابان معیری به عنوان پایلوت برای اجرای طرح خیابان کامل و در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس محرک توسعه محله ای که از سوی معاونت های این منطقه در حال انجام است ؛ جداره سازی، کف سازی، اصلاح نهر، احداث مسیر دوچرخه و کاشت درخت در این مسیر آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه 11 افزود: کاشت درختان چنار با عمر بیش از 6 سال و بن  40-35 از جمله اقدامات انجام شده در این مسیر است که تاکنون 170 چنار با هماهنگی کمیسیون باغات شورای اسلامی شهر تهران در مکان های جانمایی شده کاشته شد.

آبادیان همچنین از  کاشت 150 درخت چنار در خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل میدان حسن آباد تا خیابان ولی عصر (عج) خبر داد که تا پایان این هفته عملیات اجرایی آن آغاز و تا نیمه اول بهمن ماه به پایان می رسد.

به گفته آبادیان 14 هزار پیاز گل لاله نیز به منظور ارتقای منظر شهر در میدان های پاستور و حر در حال کاشت است که تا دهه فجر تکمیل خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار منطقه 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شادی مالکی گفت: در مرحله نخست هزار دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای هزار دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته خانم مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودرو‌های برقی سایر خودروسازان هم در روز‌های آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودرو‌های برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، برای ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • طرح کاشت یک میلیارد درخت راه حلی برای احیا و توسعه پایدار سرزمین
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • کاشت یک میلیارد درخت راه حلی موثر برای مقابله با بیابانزایی
  • چرا قالیباف باخت؟ چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟