Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:59:41 GMT

ویژه برنامه فاطمی ِ«حدیث غربت» در شبکه یک

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۱۴۶۶

ویژه برنامه فاطمی ِ«حدیث غربت» در شبکه یک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه یک، برنامه «حدیث غربت» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجید صفری کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک است که در سه قسمت یک ساعته از امروز ۲۷ دی تا دوشنبه ۲۹ دی ساعت ۱۶ روی آنتن می رود.

مجید صفری تهیه کننده «حدیث غربت» درباره این برنامه بیان کرد: این برنامه اثری گفتگومحور و متفاوت است که در هر قسمت میزبان مهمانانی با سبک های مختلف اجتماعی و با تم معارفی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دکور متفاوت این برنامه اشاره کرد و اظهار کرد: این برنامه در شهر مقدس قم و در دکوری جذاب که در آن فضای قدیمی مدینه وکوچه های بنی هاشم بازسازی شده، تولید شده است.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه این برنامه تکرار برخی اتفاقات مدینه، غربت حضرت علی (ع) و مظلومیت حضرت زهرا (س) را روایت می کند، تصریح کرد: اجرای برنامه بر عهده سیدکاظم احمدزاده است و در هر برنامه با دعوت از مهمانانی خاص، به نقش اهل بیت (ع) در زندگی شخصی و موفقیت آنها اشاره می کند.

صفری ادامه داد: جنس «حدیث غربت» مادرانه است بطوری که برخی از مهمانان این برنامه با مادران خود به برنامه می آیند. حجت الاسلام ناصر رفیعی کارشناس، جعفر دهقان بازیگر، پویا بیاتی خواننده، امید معنوی نغمه گر آیینی و مینا شیرخان شاعره، مهمانان اولین برنامه هستند که امروز شنبه ۲۷ دی پخش خواهد شد.

وی یادآور شد: غربت اهل بیت، فضای مدیریت یک تنه حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و ارتباط آن به مسائل روز جامعه و پاسخ به نیازهای جوانان از محورهای اصلی این برنامه است. همچنین تولید و پخش ۲۰ نماهنگ متفاوت درخصوص حضرت فاطمه (س) در طول سه روز پخش برنامه، نمایش داده می شود.

کد خبر 5123429 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شهادت حضرت زهرا س حضرت زهرا س شبکه یک سیما فیلم سینمایی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر موسیقی ایرانی تئاتر ایران سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر شبکه پنج سیما حوزه هنری شبکه دو سیما آلبوم موسیقی ویروس کرونا حضور هنر ایران در جهان برنامه رادیویی سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حدیث غربت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد

به گزارش همشهری آنلاین، سیدرضا فاطمی امین گفت: در بحث ایمنی خودروها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آن‌ها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

کد خبر 846408 منبع: تسنیم برچسب‌ها رضا فاطمی امین - وزیر صمت خبر مهم بازار خودرو خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی