Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:14:52 GMT

چند خبر از ورزش خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۱۴۷۱

چند خبر از ورزش خوزستان

به گزارش ایرنا تیم های نامی نو اصفهان و ملی حفاری در هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت این دیدار با برتری سه بر صفر ملی حفاری به پایان رسید.

مهسا کمالی بازیکن ملی حفاری هر سه گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند. دیدار تیم‌های پارس آرا شیراز و پالایش نفت آبادان از هفته اول این مسابقات به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی حفاری فصل گذشته در عین شایستگی، عنواسوم این پیکارها را به خود اختصاص داد.

برتری تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در لیگ برتر

تیم پالایش نفت آبادان در هفته نهم رقابت های گروه الف لیگ برتر بسکتبال کشور در مصاف با مس رفسنجان با نتیجه ۶۶ بر ۴۸ به برتری دست یافت و هفتمین برد خود در این فصل را کسب کرد.

تیم پالایش نفت آبادان هم اکنون با هفت پیروزی و ۲ شکست در رده دوم جدول رده‌بندی گروه الف مسابقات قرار دارد.

همچنین تیم خانه بسکتبال خوزستان دیگر نماینده استان در این پیکارها در این هفته از مسابقات مقابل تیم شهرداری گرگان قرار گرفت که با نتیجه ۷۹ بر ۵۵ تن به شکست داد. این نماینده استان هر ۹ بازی قبل خود را با شکست پشت سر گذاشته و اکنون با ۹ امتیاز در قعر جدول گروه الف مسابقات قرار گرفته است.

دیدارهای این فصل لیگ برتر بسکتبال به دلیل شرایط بیماری کرونا بصورت مجتمع در ۲ گروه به میزبانی تهران پیگیری می‌شود.

مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال خوزستان برگزار شد

هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های خوزستان با حضور ۱۸ تیم در ۲ گروه ۹ تیمی در شهرهای مختلف استان برگزار شد.

نتایج دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال استان را به شرح ذیل است:

گروه الف
شاهین اهواز صفر – استقلال زیدون یک
شهداء دوکوهه اندیمشک یک - گسترش قلعه تل یک
پرسپولیس ویس صفر – ارگان بهبهان ۲
آبی پوشان حمیدیه ۲ – پارسیان شوشتر یک
تیم جنوب سوسنگرد در این گروه استراحت داشت.

گروه ب
ایرانمهر خرمشهر یک – پولاد اکسین ایذه یک
استقلال جوان سوسنگرد صفر – بهمئی رامهرمز یک
نویددانه رامهرمز ۲ – شهرداری بندرامام صفر
آنزان نوین ایذه – پرسپولیس شوش (نیمه تمام ماند)
تیم استقلال آبادان در این گروه استراحت داشت.

قهرمان این بازی‌ها مجوز شرکت در لیگ دسته سوم فوتبال ایران را دیافت می‌کند.

تداوم پیروزی نماینده خوزستان در لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور

تیم پالایش نفت آبادان با بردر در هفته نهم و دهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور روند موفقیت آمیز خود را تداوم بخشید.

نماینده استان در مصاف با تیم های شهرداری قزوین و بانوان شهر گرگان به ترتیب با نتیجه ۷۱ بر ۶۱ و ۶۷ بر ۵۳ به برتری رسید و اکنون با هشت برد و کسب ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه ب این مسابقات قرار دارد.

تیم های استقلال خوزستان و ملاثانی جریمه شدند

تیم های استقلال خوزستان و ملاثانی ۲ نماینده استان در لیگ دسته یک فوتبال کشور با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شدند.

تیم استقلال خوزستان به دلیل عدم رعایت مقررات و پروتکل‌های بهداشتی و حضور تماشاگران در جایگاه، در بازی استقلال خوزستان مقابل آرمان گهر سیرجان به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمنا به باشگاه استقلال خوزستان تذکر داده شد تا در خصوص رعایت مقررات پروتکل های بهداشتی قبل از شروع مسابقه تمهیدات لازم در جهت جلوگیری مراجعین به هیات فوتبال استان و استقرار در جایگاه به عنوان تماشاگر، اقدامات لازم انجام شود.

همچنین در دیدار تیم های خوشه طلایی و استقلال ملاثانی از سوی اسد عبادی بازیکن تیم استقلال ملاثانی تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین مسابقه، رفتار غیر ورزشی و بدرفتاری به مقام رسمی مسابقه رخ داد که به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی تا اطلاع ثانوی و صدور رای مقتضی این بازیکن از حضور در تمامی مسابقات معلق و محروم است.

هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور برگزار شد

چهارمین هفته مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران در حالی برگزار شد که در گروه الف این پیکارها ۲ تیم فولادنوین و حفاری اهواز مقابل هم قرار گرفتند که به تساوی یک بر یک رضایت دادند. همچنین در گروه ب نیز تیم نفت امیدیه با نتیجه ۲ بر یک مقابل شهرداری ماهشهر به برتری رسید.

مسابقات فصل جاری لیگ دسته دوم با شرکت ۲۸ تیم در ۲ گروه دنبال می‌شود و چهار تیم خوزستانی در این فصل حاضر هستند. براساس اعلام سازمان لیگ در پایان فصل مجموعا سه تیم جواز صعود به لیگ دسته اول را دریافت می‌کنند.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان فوتسال خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان فوتسال خوزستان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان فوتسال خوزستان اهواز اخبار کنکور پالایش نفت آبادان لیگ برتر بسکتبال استقلال خوزستان نماینده استان مسابقات لیگ برگزار شد ملی حفاری گروه الف لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت رده‌بندی نهایی تیم‌ها در لیگ برتر

لیگ برتر ایران تا پایان هفته بیست و سوم شرایط بسیار حساسی را دارد و استقلال فقط با یک امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد، این فاصله بدون شک هیچ حاشیه امنی برای استقلال نیست و شاید در هفته های باقی مانده دست خوش تغییراتی شود.

کد خبر 745114

دیگر خبرها

  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان
  • اجرای طرح ورزش و مردم در خوزستان
  • اولویت رده‌بندی نهایی تیم‌ها در لیگ برتر