Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر یک شهید گمنام ۲۲ ساله صبح امروز روی دستان پر مهر مردم تشییع و تدفین شهید گمنام در دو کوهه جنگ نرم انقلاب اسلامی (مرکز آموزش تخصصی سیدالشهدا علیه السلام آبعلی) به خاک سپرده شد.

خبرگزاری میزان - طی مراسمی به همت سازمان بسیج دانشجویی پیکر مطهر یک «شهید گمنام» ۲۲ ساله صبح امروز (شنبه ۲۷ دی ۹۹) روی دستان پر مهر مردم تشییع و تدفین شهید گمنام در دو کوهه جنگ نرم انقلاب اسلامی (مرکز آموزش تخصصی سیدالشهدا علیه السلام آبعلی) به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم تشییع و تدفین این شهید گمنام، حجت الاسلام محمدی شاهرودی جانشین نماینده ولی فقیه سازمان بسیج، رئیس و جمعی از مسئولان سازمان بسیج دانشجویی، امام جمعه شهر رودهن و مدیرکل حفظ و آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران و مردم محلی شهر آبعلی حضور داشتند.

این شهید بزرگوار در عملیات بدر و منطقه شرق دجله به شهادت رسید. رمز این عملیات «یا فاطمه (س)» بوده است.

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر ۲۶ شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس در ۱۹ شهر از جمله تهران، آذربایجان شرقی و اصفهان بر دستان مردم تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: تشییع و تدفین پیکر مطهر ۱۵ شهید گمنام در استان فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان بسیج دانشجویی شهدای گمنام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید گمنام سازمان بسیج دانشجویی شهدای گمنام تشییع و تدفین شهید گمنام خاک سپرده سازمان بسیج پیکر مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر

دهقان منشادی  شهردار اشکذر گفت: طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر با هندسه هشت ضلعی ترکیب و با ستون‌های مدور با الهام‌گیری از معماری ایرانی و اسلامی بوده که در شرایط فعلی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی، اجرای طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر را جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به مقام والای آنها دانست، ابراز امیدواری کرد؛ با ساخت یادمان شهید گمنام در پارک بزرگ شهر برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی در این محل اجرا خواهد شد.

شهردار اشکذر خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجموعه شهرستان پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اردیبهشت ماه در پارک بزرگ شهر تشییع می‌شود که جزئیات برگزاری مراسم متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • فیلم/ تدفین شهید ۱۳ سالۀ حادثۀ تروریستی کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش