Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس بررسی‌ها صورت گرفته توسط مرکز بهداشت استان تهران رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بهشت زهرا بالاتر از رستوران‌ها و بانک‌ها است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونا همواره دغدغه بسیاری از شهروندان بوده است که اخیرا مرکز بهداشت استان تهران سازمان بهشت زهرا (س) گزارشی در این زمینه تهیه کرده و بر اساس آن سازمان بهشت زهرا (س) در صدر جدول بیشترین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین اماکن عمومی تهران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس بررسی‌های انجام شده ابتدا سازمان بهشت زهرا، سپس به ترتیب رستوران ها، پایانه‌های مسافربری درون شهری، پایانه‌های مسافربری برون شهری، دفاتر پیشخوان، پلیس، پاساژها، بانک ها، دفاتر و خدمات بیمه، ادارات و سازمان‌ها و هتل‌ها و مراکز اقامتی بیشترین درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته اند.

کارشناسان بهداشتی برای جلوگیری از بحران و طغیان بیماری تاکید دارند که باید به هر نوع ممکن میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها به ویژه سازمان‌هایی که بیشترین مراجعات مردمی را دارند رعایت کرد و تنها راه قطعی پیشگیری و مبارزه با کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

با توجه به حجم مراجعات سازمان بهشت زهرا (س) رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سازمان بهشت زهرا (س) همچنان در دستور کار این سازمان قرار دارد و جدول منتشر شده توسط اداره بهداشت استان تهران از موفقیت بهشت زهرا (س) در این راستا حکایت می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پروتکل بهداشتی تهران بهشت زهرا مسافربری رعایت پروتکل های بهداشتی سازمان بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ همچنین در این نشست تعدادی از دستگاه‌ها گزارش کار و اقدامات خود را در این حوزه بیان کردند
باقری مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در این نشست گفت: در ارتباط با نکاتی که جمع زیادی از مردم در خصوص رعایت هنجار‌های شرعی و اجتماعی در ایام ماه مبارک رمضان مطرح شد نکات مورد نظر به همه دستگاه‌ها اعلام و ابلاغ شد و با تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد امیدواریم ظرف یکی دوروز اینده نتاتیج آن را در سطح جامعه بصورت محسوس و ملموس شاهد باشیم.
او افزود: در خصوص عدم رعایت برخی هنجار‌های شرعی و اجتماعی که مقاومت شود قطعا دست اندرکاران و عوامل اجرایی بصورت جدی موضوع را پیگیری خواهند کرد و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامت موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز خواهد بود
  • درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
  • تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • دوربین‌های نظارتی در بهشت زهرا(س) افزایش می‌یابد