Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، با اشاره به بازگشایی برخی از مدارس در مقاطع تحصیلی مختلف از اول بهمن افزود: گروه اول دانش آموزان اول و دوم ابتدایی است که با مصوبه شورای مدرسه و رعایت شیوه نامه بهداشتی با لحاظ همه شرایط گروه بندی شده برای رفع اشکال و تدریس در سر کلاس درس حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اصغری گروه دوم را هنرجویان کار و دانش و فنی و حرفه‌ای بیان کرد که صرفا برای دروس شایستگی‌های فنی و مهارتی به مدرسه می‌روند.
مدیرکل آموزش و پرورش افزود: گروه سوم دانش آموزان مناطق با وضعیت آبی است که در کنار رعایت نکات بهداشتی و تایید شورای مدرسه، نباید در هر مدرسه بیشتر از ۵۰ نفر و در هر کلاس بیش از ۱۰ نفر باشند.

اصغری با اشاره به مجازی شدن تدریس و مشکلات دانش آموزان برای تهیه تبلت و گوشی هوشمند هم گفت: در ابتدای شروع مدارس ۲۳ هزار دانش آموز استان تبلت و گوشی نداشتند که با کمک دولت و خیران این تعداد به ۶ هزار نفر رسیده است.

او افزود: امروز هم ۲۰ تبلت به دانش اموزان نیازمند منطقه الموت شرقی اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه دانش آموزان آموزش و پرورش کرونا ویروس محدودیت های کرونایی قزوین دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عدالت دوست افزود: در این مسابقات دانش آموزان در زمینه‌های مخاطرات طبیعی ایمنی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، آسیب‌های بافت نرم، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی، انتقال و حمل مصدوم، اطفاء حریق و اسکان اضطراری با هم رقابت می‌کنند.
وی ادامه داد: از میان گروه‌های شرکت کننده، گروه‌های برتر به مرحله کشوری این مسابقات اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی
  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان