Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن پورمند، نایب رییس سابق اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با اشاره به نتایج مثبت جشنواره صنعت چاپ بر صنف و فعالان این حوزه، عنوان کرد: برپایی این جشنواره برای صنعت چاپ مفید است زیرا انگیزه‌ای برای رقابت چاپخانه‌ها با یکدیگر همچنین بهتر شدن کیفیت محصولات و تولیدات هر واحد صنفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر واحد برای اینکه در رقابت با سایر همکاران هم‌صنف خود پیروز شود تلاش می‌کند خدمات و کیفیت کارهای چاپی که ارایه می‌دهد بهتر باشد و همین موضوع یکی از مزیت‌های رقابتی جشنواره به شمار می‌آید.

پورمند همچنین درباره بخش تقدیر از فعالان و پیشکسوتان صنعت چاپ در این جشنواره نیز توضیح داد: این بخش که سالیان سال است در جشنواره چاپ اجرا می‌شود یکی از بخش‌های مهم آن به شمار می‌آید که نوعی قدردانی و سپاس از افرادی است که سال‌های سال در این صنف زحمت کشیده و برای پیشرفت آن تلاش کرده‌اند.

پورمند یادآور شد: در این زمینه فکر می‌کنم در این جشنواره باید به نقش طراح‌ها و گرافیست‌ها توجه بیشتری شود زیرا آن‌ها در طراحی و تولید یک محصول نقش مهمی دارند و به همین دلیل جایگاه آن‌ها در صنعت چاپ بسیار ویژه است.

وی با بیان اینکه طراح وظیفه آماده‌سازی یک محصول و تولید چاپی را به عهده دارد، گفت: آن‌ها تلاش می‌کنند که طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و کاربردی بسیار خوبی تولید شود و پیشنهادات خود را به کارفرما ارایه می‌دهند و در این میان فکر می‌کنم که باید توجه بیشتری به آنان داشت.

به گفته پورمند، هرچه طراحی زیباتر باشد و با صنعت چاپ و فناوری‌هایی که در ایران وجود دارد هماهنگ‌تر باشد می‌تواند نتیجه بهتر و موفق‌تری به همراه داشته باشد و به همین دلیل باید به نقش آن‌ها در پروسه طراحی و تولید یک اثر در کنار سفارش‌دهنده و چاپخانه‌دار توجه کرد.

بیستمین جشنواره ملی چاپ در زمستان ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و متقاضیان حضور در بخش مسابقات چاپی می‎توانند برای شرایط حضور در رقابت و ثبت‎نام در بخش مسابقات به پایگاه جشنواره ملی چاپ به آدرس https://nppf.farhang.gov.ir/ مراجعه کنند.

کد خبر 5123435 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره صنعت چاپ گرافیک صنعت نشر اتحادیه چاپخانه داران قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی معرفی کتاب شهادت حضرت زهرا س پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نمایشگاه مجازی کتاب نقد کتاب تازه های نشر معرفی نشریات رایزنی فرهنگی انقلاب اسلامی ایران انتشارات سروش ادبیات جهان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی صنعت چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: منابع انسانی غنی‌ترین و بزرگترین سرمایه‌های هر سازمان هستند و اگر بخواهیم به آینده و گذشته و زمان حال نیروی انسانی بی‌تفاوت باشیم، مطمئناً خطرات و آسیب‌هایی، گریبان‌گیر مدیریت شهری خواهد شد و ما پاسخگو به این وضع خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه هفتگی کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این روز بزرگ را بر تمام برادران سلحشور سپاه پاسداران و تمام کسانی که در راه حفظ امنیت و آرمان‌های انقلاب با جان و دل و در حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز سپاه فراتر از گذشته عمل می‌کند و اقتدار خود را در عملیات "وعده صادق" به رخ جهانیان کشید، افزود: امروز سپاه با اقتدار کامل قلب استکبار را مورد هدف قرار داده است و استکبار جهانی نیز به قدرت نظامی ایران اسلامی پی برده‌اند.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به دغدغه اصلی این کمیسیون در راستای دفاع از احقاق حق و حقوق شهروندان و پرسنل شهرداری ارومیه گفت: یکی از زیباترین کارهای مدیریت شهری که در گذشته به صورت وسیع اجرایی می‌شد گرامیداشت‌های خاص چون روز ملی کارگر، ارج نهادن به مقام بازنشستگی و ارزش دادن به پرسنل زحمتکش شهرداری و روز حمل‌ونقل بود که متأسفانه امروز مشاهده نمی‌شود.

پناهی تصریح کرد: منابع نیروی انسانی غنی‌ترین و بزرگترین سرمایه‌های هر سازمان هستند و اگر بخواهیم به آینده و گذشته و زمان حال نیروی انسانی بی‌تفاوت باشیم، مطمئناً خطرات و آسیب‌هایی، گریبان‌گیر مدیریت شهری خواهد شد و ما پاسخگو به این وضع خواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به تصویب بودجه رفاهی برای پرسنل زحمتکش شهرداری، مناسبت‌ها، گرامیداشت‌ها و تأمین رفاه پرسنلی از سوی شورای اسلامی شهر، این موارد در دستور کار شهرداری و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قرار بگیرد.

پناهی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت پرداختی‌های مالی گفت: برای چندمین بار جا دارد از مدیریت معاونت مالی و اقتصادی شهرداری و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری در جهت پرداخت به‌موقع حق و حقوق پرسنل و نیز معوقات آنها و نیز پیمانکاران در پایان سال ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کنم.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به اینکه مطالبات باقی مانده پرسنل هرچه سریع‌تر پرداخت شود، یادآور شد: توجه و استفاده پرسنل از تسهیلات بانکی باید مورد توجه ویژه معاونت مالی و اقتصادی و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قرار گیرد و گاهاً شنیده می‌شود که نیروهای شهرداری برای استفاده از تسهیلات بانکی دچار مشکل هستند.

پناهی اظهار کرد: راه‌اندازی و احیای شرکت‌های تعاونی مصرف و مسکن شهرداری ارومیه با توجه به تأکیدات مکرر، باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد و در جهت بهره‌مندی پرسنل از امکانات آن هرچه سریع‌تر موانع و مشکلات تأسیس شرکت تعاونی رفع شود.

وی با بیان اینکه آمار نیروی انسانی شاغل در شهرداری به شورا ارائه شود، گفت: توجه به حفظ و نگهداری و ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری و نیز دفاع از حقوق و حقوق دارایی‌های شهرداری ضمن تعیین و تکلیف، لیست اموال شهرداری به شورا و کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورا ارائه شود.

کد خبر 746911

دیگر خبرها

  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی
  • روز جهانی طراح و گرافیک چه روزی است؟ + تاریخچه World Graphics Day
  • ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی
  • ضرورت اتاق فکر برای تحقق سند فرهنگی استان مازندران
  • ضرورت به کارگیری هرچه بیشتر از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان
  • ضرورت توجه به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه و امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • ضرورت توجه توأمان به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • ضرورت توجه توأمان به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه و حضرت رضا (ع) در دهه کرامت