Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@13:11:42 GMT

شادیِ گل خطرناک طارمی مقابل بنفیکا

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۱۸۶۱

شادیِ گل خطرناک طارمی مقابل بنفیکا

همانطور که انتظار می رفت، درخشش مهدی طارمی در نبرد کلاسیک فوتبال پرتغال نیز ادامه پیدا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته پورتو و بنفیکا دو تیم مدعی فوتبال پرتغال در ورزشگاه دراگو به میزبانی آبی‌پوشان فوتبال پرتغال به مصاف هم رفتند و علیرغم اینکه شاگردان ژسوس گل اول بازی را ثبت کردند، ضربه مهدی طارمی پایه ساز گل تساوی بازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل اگرچه در میانه راه به پای مارگا زوج مهدی طارمی در خط هجومی پورتو برخورد کرد و کمی تغییر جهت داشت ولی این تاثیر اصلا به نحوی نبود که مهدی طارمی یا حتی بینندگان تلویزیونی متوجه آن شوند و گل را به نام مارگا بزنند؛ پس شماره ۹ پورتو که یکی از مهم‌ترین گل‌های خود را در نبرد حساس و کلاسیک برابر بنفیکا به ثمر رسانده بود برای برپایی جشن شادی گل به سمت نقطه کرنر رفت و خواست با سُر خوردن روی زانوهایش سوژه خوبی برای عکاسان فراهم کند ولی زانوهای او برخورد شدیدی با چمن ورزشگاه داشت و موجب سرنگونی مهدی طارمی شد؛ صحنه‌ای که البته می‌توانست برای مهاجم ملی پوش پورتو گران‌ تمام شود ولی آمادگی بدنی بالای طارمی مانع شد و او پس از اینکه تعادل خود را به دست آورد، اینبار با سایر بازیکنان تیم خوشحالی پس از گل را برگزار کرد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال پرتغال مهدی طارمی اخبار لژیونرها فوتبال پرتغال مهدی طارمی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پورتو در این هفته لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب تیم پورتو قرار داشت. پورتو توسط گالنو در دقیقه ۳۱ به گل رسید اما چند دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد اما در نیمه دوم گل پیروزی بخش پورتو توسط مهدی طارمی در دقیقه ۵۶ ساخته شد و گونزالس حکم به برتری شاگردان کونسیسائو داد.

به این ترتیب پورتو رتبه سوم را از براگا پس گرفت و ۶۲ امتیازی شد. اسپورتینگ با ۷۸ امتیاز در رتبه نخست جدول قرار دارد.

سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی کد خبر 846199 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • علت بازی نکردن طارمی از نظر سرمربی پورتو ؛ تولد دوباره مهدی؟
  • تمجید کونسیسائو از طارمی؛ مهدی متعهد و حرفه‌ای است