Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@09:50:13 GMT

فوت ۹۶ بیمار کووید ۱۹/شناسایی ۶۱۰۰ بیمار جدید

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۱۹۲۰

فوت ۹۶ بیمار کووید ۱۹/شناسایی ۶۱۰۰ بیمار جدید

تین نیوز

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۹۶ بیمار کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۷ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۱۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۰۸ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۲۴ هزار و ۳۹۵ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۷۱۷ نفر رسید.

به گفته وی، تا کنون یک میلیون و ۱۱۳ هزار و ۲۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۴۳۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تا کنون ۸ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۴۹۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

وی در پایان گفت: ۱۰ شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کرونا شهر در وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه شناسایی ساختمان‌های غیرایمن که در زمان بروز هر گونه حادثه می‌تواند به تهدیدی برای جان مردم تبدیل شود، مرحله به مرحله در حال پیگیری است، گفت : در مراحل گذشته عمده تمرکز روی بررسی وضعیت ساختمان‌ها در حوزه مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و ساختمان‌های مرتبط با خدمات پزشکی بود.

وی ادامه داد: پس از آن و از حدود دو ماه قبل بررسی ساختمان‌ها در حوزه مدارس و کلاس‌های درس در حال انجام است و مدارس کرمانشاه در حال ارزیابی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه اولویت بعدی برای شناسایی ساختمان‌های ناایمن را دانشگاه‌ها اعلام کرد و یادآور شد: در گام‌های بعدی مراکز عمومی، مراکز خرید، پاساژها، ساختمان ادارات و... به ترتیب رصد و بررسی خواهند شد و در مرحله نهایی سراغ ساختمان‌های ناایمن شاخص در حوزه شخصی خواهیم رفت.

یگانه تاکید کرد: در گام اول صرفا شناسایی ساختمان‌ها و جمع‌آوری اطلاعات این ساختمان‌ها انجام خواهد شد و این اطلاعات در سامانه کشوری «منتاک» که به همین منظور تعریف شده بارگزاری می‌شود و در گام بعد با توجه به وضعیتی که ساختمان داشته برای رفع نواقص و یا در شرایط بحرانی تخریب ساختمان تصمیم‌گیری خواهد شد و چنانچه ممکن باشد اعتباراتی نیز برای ایمن سازی ساختمان‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون هیچکدام از ساختمان‌های بررسی شده در کرمانشاه وضعیت بغرنجی نداشته که نیازمند تخریب باشد، عنوان کرد: عمده ساختمان‌های ناایمن با رفع برخی از نواقص، ایمن خواهند شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه معتقد است، وضعیت کرمانشاه از نظر ناایمن بودن ساختمان‌ها چندان بد نیست.

یگانه از مهمترین مواردی یاد کرد که در ارزیابی وضعیت ایمنی ساختمان‌ها مد نظر قرار می‌گیرد و مستحکم بودن ساختمان، امکانات و تجهیزات ایمنی، وجود پله‌های فرار و اضطراری و... را از مهمترین این موارد برشمرد.

به گفته یگانه، در مرحله اول شناسایی ساختمان‌های ناایمن در کلانشهر‌ها انجام می‌شود و سپس شهرستان‌ها با توجه به جمعیت، بزرگی سطح شهرستان و ... در اولویت خواهند بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • اتفاقاتی که بعد از زیاده‌روی در مصرف هندوانه در بدن شما می‌افتد