Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صلاح ، ستاره مصری لیورپول، می گوید که به رغم برنامه فشرده این فصل، دوست دارد در تمام مسابقات به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیوع ویروس کرونا موجب شد تا مسابقات این فصل لیگ برتر یک ماه دیرتر آغاز شوند و این به آن معناست که تیم ها زمان کمتری برای به پایان رساندن فصل خواهند داشت و برنامه بازی ها فشرده تر از همیشه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صلاح در مصاحبه خود قبل از دیدار فردا برابر منچستریونایتد گفت:

“من می خواهم در هر بازی و در همه دقایق بازی کنم. می خواهم ۹۵ دقیقه بازی کنم، نه فقط ۹۰ دقیقه. اما به تصمیمات سرمربی احترام می گذارم.”

صلاح در سه بازی آخر تیم فوتبال لیورپول از ابتدا در زمین حضور داشته اما این تیم موفق نشد در این سه بازی به پیروزی برسد و صدر جدول را با سه امتیاز کمتر، تقدیم به منچستریونایتد کرد.

با توجه به برنامه فشرده بازی ها در این فصل و عدم حضور تماشاگران، صلاح معتقد است که قهرمانی در لیگ برتر امسال برای بسیاری از تیم ها ممکن است.

 

صلاح در این باره گفت:

“به خاطر شیوع کرونا اوضاع الان به کلی متفاوت است و به دلیل عدم حضور تماشاگران همه تیم ها شانس برابر برای برد دارند.

هنوز خیلی برای پیشبینی قهرمان لیگ برتر زود است. همه مدعی هستند و رقابت نزدیکی است اما من امیدوارم که ما باز هم ببریم.”

 

لیورپول این فصل به دلیل مصدومیت تعدادی از بازیکنان کلیدی تیم، از جمله ویرجیل ون‌دایک، جوئل ماتیپ و جو گومز با مشکلات زیادی روبه‌رو شد و مجبور شد از بازیکنان جوانی مثل ریس ویلیامز و ناتانائیل فیلیپس و همچنین هافبک هایی مانند جوردن هندرسون و فابینیو به نوبت در خط دفاع استفاده کند.

صلاح ضمن تمجید از نمایش بازیکنان جوان لیورپورل و همچنین فابینیو، از اظهار نظر راجع به امکان تجدید قوای خط دفاع لیورپول در این پنجره نقل و انتقالات، خودداری کرد.

 

محمد صلاح در این رابطه افزود:

“این فصل مصدومیت‌ها خیلی ما را به دردسر انداخت. می بینید که فابینیو چطور در نقش دفاع وسط بازی می کند، اما ما نمی توانیم اینجا متوقف شویم و باید ادامه دهیم.

ما بازیکنان جوان زیادی داریم که خیلی خوب بازی می کنند. من نمی توانم راجع به نقل و انتقالات چیزی بگویم، این تصمیم مربوط به مدیریت تیم است.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد صلاح لیورپول ستاره مصری لیورپول لیورپول محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم

به گزارش "ورزش سه"، بولونیا امشب در دیداری حساس موفق شد مقابل رم به پیروزی ۳-۱ برسد. این برد به آنها کمک کرد که گام بلندی در راه کسب سهمیه چمپیونزلیگ بردارند و می‌توان گفت که بولونیا در فصل آینده لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت. پس از این پیروزی، تیاگو موتا در مقابل خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

پیروزی باارزش امشب؟
شب باشکوهی بود. پس از بازی به بازیکنان گفته‌ام که به اینکه مربی آنها هستم افتخار می‌کنم. آنها بازی بسیار سختی داشتند و عملکردی در سطح فوق‌العاده داشتند. هم در حمله و هم در دفاع. این من را واقعاً خوشحال می‌کند.

نزدیک شدن به کسب سهمیه چمپیونزلیگ؟
می‌خواهم به کارهایی که امشب انجام دادیم فکر کنم و از این لحظه لذت ببرم. بقیه اهداف با گذشت زمان به تحقق خواهند پیوست. فکر کردن فعلا بی‌معنی است. من می‌خواهم از این لحظه لذت ببرم. از این بازیکنان و هواداران‌مان سپاسگزارم.

نظرتان درباره مربی‌گری بولونیا؟
باشگاهی فوق‌العاده، بازیکنانی فوق‌العاده. واقعا خوشحالم که اینجا هستم. باز هم می‌گویم، به مربی‌گری این بازیکنان افتخار می‌کنم.

عملکرد خوب جاشوا زیرکزی؟
او در حال حاضر احساس خوبی دارد. اما او جوان است و باید به مسیرش ادامه دهد.
او کارهای بزرگی در زمین انجام می‌دهد اما باید با همین اشتیاق جلو برود تا به سطح بالاتری برسد.

دیگر خبرها

  • دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم