Web Analytics Made Easy - Statcounter

لائوتارو مارتینز از رویای همبازی شدن با مسی در رده باشگاهی می گوید. 

لائوتارو مارتینز دوست داشت علاوه بر تیم ملی آرژانتین، در اینتر هم با مسی همبازی باشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از دیلی میل، از لائوتارو مارتینز برای مدتی طولانی به عنوان اصلی ترین گزینه بارسلونا برای تقویت خط حمله ای که لیونل مسی رهبری آن را بر عهده دارد یاد می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ماه بعد در تابستان اما ورق برگشت، بارسلونا بنا به دلایلی از خرید مارتینز منصرف شد و اینبار نوبت مسی بود تا به اینتر لینک شود. مهاجم آرژانتینی جوان اینتر در بخشی از مصاحبه خود در خصوص این موضوع گفته است: 

این (همبازی شدن با مسی در اینتر) برای من یک رویای بزرگ بود. بازی کردن کنار او شگفت انگیز است، لئو بهترین بازیکن  جهان است و من آنقدری خوش شانس هستم که در آرژانتین کنار او بازی کنم. مسی برای بازیکنان جوان الهام بخش محسوب می شود. 

تمدید قرارداد 

من در اینتر خوشحالم، میلان شهر فوق العاده ای است. مدیر برنامه من و باشگاه در حال مذاکره هستند و در این خصوص آرام هستم. (فعلا) تنها می خواهم تمام تلاشم را برای اینتر انجام دهم و بعدا به توافق (هم) خواهیم رسید. 

بازی کنار لوکاکو 

همراه با او احساس خوبی دارم، چه داخل زمین و چه خارج از زمین. روملو به هشت زبان مختلف صحبت می کند و این در تیمی مثل اینتر خیلی مهم است. او به شدت متواضع است و گذشته ای شبیه به من دارد. هر دوی ما از صفر شروع کردیم و همدیگر را به خوبی درک می کنیم.  

اخبار داغ 

مهدی تاج به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان ایرانمهر بستری شد / عکس علی دایی در ترکیه رویت شد؛ پیشنهاد ترک ها به شهریار ایرانی مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم

دوشان ولاهوویچ از وضعیتش در یوونتوس راضی است و دوست دارد همراه با این تیم دستاوردهای مهم‌تری نسبت به سالیان اخیر کسب کند

طرفداری | در روزهای تلخ یوونتوس در سالیان گذشته، دوشان ولاهوویچ یکی از بازیکنانی بوده که امید را در دل هواداران این تیم زنده کرده است.

دوشان ولاهوویچ 24 ساله که بهترین گلزن فصل 24-2023 یوونتوس بوده، در گفت‌وگو با اکیپ، در خصوص آینده‌اش در این باشگاه و اهداف پیش روی خود صحبت کرده است. 

اهداف یوونتوس و حسرت قهرمانی سری آ

حضور در لیگ قهرمانان و قهرمانی کوپا ایتالیا؟ بدیهی است اگر در هر دو موفق شویم عالی خواهد بود، اما نمی‌توانیم کاملاً راضی باشیم، این ذهنیت این باشگاه و تاریخچه آن است. این شانس را داشتیم که برای عنوان قهرمانی بجنگیم، در یک مقطع خاص خیلی هم دور نبودیم. حضور در کورس قهرمانی در ماه فوریه هیچ ارزش و اهمیتی ندارد. در پایان ماه مه است که می بینیم چه کسی در کورس حضور دارد. پشیمانی اجتناب‌ناپذیر است، اما هنوز اهدافی برای بازی کردن داریم.

بهترین فصل در یووه

فصل گذشته بد پیش رفت چون از نظر بدنی احساس خوبی نداشتم. واقعا اذیت شدم. امسال احساس خوبی دارم. سخت کار می کنم و روی ریکاوری تمرکز دارم. این فصل 17 گل زده‌ام اما می‌توانستم خیلی بهتر عمل کنم. همیشه می‌خواهم بیشتر انجام دهم. می‌خواهم بازیکنی شوم که مردم به یاد بیاورند. بازی کردن برای کسب درآمد چیزی نیست که باعث اشتیاقم شود. 

شایعات نقل‌وانتقالات

حرف و حدیث‌های نقل‌و‌انتقالاتی؟ شنیده‌ام، روزنامه‌ها را دیده‌ام، اما چیزی نمی‌دانستم و خیلی هم علاقه‌مند نبودم. بیشتر به فکر آماده شدن خوب برای داشتن یک فصل خوب بودم. آینده؟ دو سال دیگر از قراردادم باقی مانده و اینجا خیلی خوشحالم. این پاسخ من است، می‌خواهم با یووه جامی مهم به دست بیاورم. بعداً در این باره صحبت می‌کنیم.

رویای توپ طلا

مشخصا که رویای توپ طلا را در سر دارم، اما قبل از این مورد، چیزهای دیگری باید اتفاق بیفتند. بدیهی است که این هدف من است، بازیکن برای افتخار و برای جام بازی می کند.

الگوها

قطعا کریستیانو رونالدو، او کسی است که از منچستر دنبالش می‌کردم، زمانی که او یک وینگر چپ بود. حرکاتش و غریزه قاتلش را دوست داشتم، فکر می‌کنم او یکی از بهترین‌های تاریخ است. همچنین زلاتان ابراهیموویچ را خیلی دوست داشتم، همانطور فرناندو تورس با موهای کمی بلندش در دوران لیورپول. و بعد هم کریم بنزما، بازیکنی است که او را دوست دارم.

ام باپه؟ خیلی قوی است. ۲۵ سال دارد و تقریباً همه چیز را برده است، او در این فصل چهل گل زده است (دقیقاً ۴۲ گل با پاری سن‌ ژرمن، ). ژیرو هم غول است. آمارها اهمیت یک بازیکن را به شما نمی گویند. در جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسه برنده شد، آمارها می گویند ژیرو هیچ گلی نزده است اما بدون او فرانسه برنده نمی‌شد. او با تمام کارهایی که انجام می داد، پاس هایش، نحوه فشار آوردن به دفاع ها، بازیکنی غیر قابل جانشین و اساسی برای قهرمانی بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • فضای فانتزی، ساخت «سال گربه» را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد