Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت خبری سازمان ملل، «ولکان بوزکر» رئیس مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد: مذاکرات متوقف شده برای اصلاح شورای امنیت ۲۵ ژانویه (ششم بهمن) مجدداً آغاز خواهد شد.

بوزکر ضمن تاکید بر لزوم اصلاحات گفت: شکی وجود ندارد که عضویت در شورای امنیت و همچنین روش‌های کاری باید بیانگر واقعیت‌های قرن بیست و یک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روند توسط کشورهای عضو انجام می‌شود و باور دارم که گفتگو میان کشورهای عضو موثرترین راه برای پیشبرد روند اصلاحات است.

بوزکر تصریح کرد: این نشست‌های اواخر ماه جاری میلادی همچنین بخش‌هایی از کارهایی را که قادر هستیم در ماه‌های آتی انجام دهیم، مشخص می‌کند.

این مذاکرات بیش از یک دهه است که توسط گروه کوچکی از کشورها موسوم به 《اتحاد برای اجماع》 به حالت تعلیق درآمده و این گروه مذاکرات بین دولتی را دراتخاذ یک متن مذاکره که اجازه دهد روند اصلاحات ادامه پیدا کند، مسدود کرده است. گروه 《اتحاد برای اجماع》 توسط ایتالیا رهبری می‌شود و پاکستان نیز عضوی از آن است.

کد خبر 5123486 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای امنیت سازمان ملل اصلاحیه سازمان ملل متحد ایالات متحده امریکا دونالد ترامپ عراق رژیم صهیونیستی فلسطین جو بایدن ایران کنگره آمریکا استیضاح ترامپ سوریه عربستان سعودی جنبش انصارالله یمن روسیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون علمی آرد و نان در البرز راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مجرد پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری گرامیداشت روز ملی گندم و نان که در سالن جلسات مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد، ضمن ابراز امیدواری از افزایش ارتباط این مجموعه با شرکت غله و خدمات بازرگانی البرز گفت: مباحث مشترک بسیاری داریم که می‌توانیم در زمینه تحقیقات و اجرا با بهره گیری از علم و تخصص به یکدیگر کمک کنیم.

وی بیان کرد: اعتقاد دارم که اگر اقتصاد هر کار تولیدی چه در بخش کشاورزی و چه در بخش‌های عرضه و واسطه‌ها به درستی کار نکند، آن فعالیت محکوم به شکست است، بنابراین حتماً باید اقتصاد نان اصلاح شود تا بتوانیم از نان کامل و مناسب صحبت کنیم.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز با اشاره به ضایعات گندم در مرحله برداشت و کمبود تکنولوژی در آسیابانی تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های غلط ما قسمت خوب گندم را جدا می‌کنیم و آنها را در اختیار گاوها و گوسفندها قرار می‌دهیم و خودمان نشاسته‌ای که می‌ماند را پخت و مصرف می‌کنیم که این روند نیازمند اصلاح است.

مجرد با اشاره به اینکه تحقق این امر به حرف نیست و مستلزم اصلاح اقتصاد است وگرنه همین روند ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات دولت، مجلس و حاکمیت بر توسعه نان کامل اقدامات لازم در این زمینه را آغاز کرده‌ایم و در حال آنالیز قیمت آرد کامل به منظور عرضه آن هستیم تا در سامانه فروش آرد قرار گیرد و نانوا بتواند آن را خریداری کند.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز با تاکید بر ضرورت در نظر گرفتن هزینه تولید و آسیابانی آرد کامل بیان کرد: امسال این روند را تا حد امکان در استان البرز اصلاح می‌کنیم. مراکزی در استان وجود دارند که آرد کامل تولید کنند تا متقاضیان بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.

وی از راه اندازی کانون علمی آرد و نان در استان البرز در سال جاری خبر داد و مطرح کرد: در این زمینه از ظرفیت‌های مرکز تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و مرکز پژوهش‌ها نیز بهره می‌گیریم. اگر بتوانیم تخصص انباشته شده را در زمینه اجرای این طرح به کار گیریم، به پیشرفت امور و درست کار کردن کمک خواهیم کرد.

کد خبر 6081115

دیگر خبرها

  • یونیسف : از آغاز جنگ تاکنون حدود ۱۴۰۰۰ کودک در غزه جان باخته‌اند
  • غریب آبادی: شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی ناتوان است
  • کانون علمی آرد و نان در البرز راه اندازی می‌شود
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • رای شورای امنیت سازمان ملل تضمینی برای راه حل دو دولتی نیست
  • عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود
  • قدرت نظامی ایران، پوشالی بودن رژیم صهیونسیتی را اثبات کرد
  • امیرعبداللهیان : به دلیل ناکارآمدی شورای امنیت ، تنها گزینه‌ای که باقی ماند دفاع مشروع از خود بود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • در سایه ناکارآمدی شورای امنیت گزینه‌ای جز تنبیه رژیم صهیونیستی باقی نمانده بود