Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا صامت، مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره جزئیات تخفیف شهریه ۱۰۰ درصدی به دانشجویان دانشگاه آزاد اظهار کرد: بر اساس آئین نامه دانشگاه آزاد یک شرط برای تخفیف شهریه ۱۰۰ درصدی وجود دارد که شامل دانشجویانی می‌شود که در حین تحصیل ازدواج کنند.  

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد افزود: دانشجویان دوره‌های کاردانی و کارشناسی که در حین تحصیل ازدواج می‌کنند، در همان ترم از تخفیف ۱۰۰ درصدی برخوردار و دانشجویان مقطع دکتری تخصصی شامل ۵۰ درصد تخفیف شهریه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با بیان اینکه این تخفیف شامل شهریه ثابت و متغیر است، گفت: براساس آیین نامه، ۱۶ شرط برای تخفیف شامل دانشجویان ممتاز، حافظان قرآن، قهرمانان ورزشی و ... وجود دارد که می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند.

صامت درباره دانشجویان با شرایط خاص نیز گفت:  دانشجویان تحت پوشش بهزیستی نیز از تخفیف ۲۰ درصدی شهریه برخوردار می‌شوند.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد درباره شرایط نقل و انتقال دانشجویان متاهل نیز توضیح داد: دانشجویی که بعد از قبولی در دانشگاه ازدواج کند، واحد مربوطه (مبدا و مقصد) فقط مدارک را بررسی می‌کند و در صورت صحت مدارک، نقل و انتقال انجام می شود؛ این امر منوط به موافقت این واحدها نیست. 

او گفت: در رشته های پزشکی و پرستاری به دلیل محدودیت امکانات بیمارستانی با نقل و انتقال به سختی موافقت می شود زیرا آن واحد برای پذیرش دانشجوی دیگر باید امکانات داشته باشد. 

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد افزود: دانشجویان مقطع کارشناسی که با سوابق تحصیلی در دانشگاه پذیرش شده باشند، نمی توانند از فرصت نقل و انتقال استفاده کنند. 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: امور دانشجویی دانشگاه آزاد نقل و انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)، ۱۲۰ بسته معیشتی به همت جمعی از دانشجویان یزدی دانشگاه صنعتی شریف تهیه و دربین نیازمندان یزدی توزیع شد. این بسته‌های معیشتی شامل اقلامی از قیبل برنج، حبوبات، روغن، گوشت، مرغ و مواد بهداشتی به ارزش جمعا یکصدو بیست میلیون تومان بود که هزینه آن توسط خود دانشجویان، خیران و خیریه الزهرای دانشگاه شریف تامین وبسته‌ها در بین خانواده‌های نیازمند یزدی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • تخفیف ۲۰ درصدی صنایع‌دستی در بازارچه‌های نوروزی کرمانشاه
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی
  • تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان