Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:20:40 GMT

استقبال از شهید تازه تفحص شده در اراک

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۲۱۰۶

استقبال از شهید تازه تفحص شده در اراک

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید جعفر نوروزی از شهدای تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس اراک که پس از گذشت ۳۰ سال از شهادتش در منطقه عملیاتی خانقین کشورعراق کشف شد در سپاه ناحیه اراک برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید نوروزی گفت: خدا را امروز بیش از هر زمانی بابت بازگشت شهید والامقام تازه تفحص شده شهید جعفر نوروزی شاکر هستیم و این یک سعادت بزرگ است که قسمت ما شده و لذا باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مهجوری افزود: شهید جعفر نوروزی علاوه بر مقام والایی که با شهادت خود در نزد خداوند متعال کسب کردند مجاهد فی سبیل الله هستند که این مقام بسیار ارزشمندی است.

او اضافه کرد: راه شهید جعفر نوروزی راه جهاد فی سبیل الله است و امروز باید این راه با عظمت را تا پیروزی کامل اسلام با قدرت و قوت ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: امروز رایحه عطر خوش شهید در جامعه جاری شده و موجب پیچیده شدن نسیم رحمت در جامعه می‌شود و لذا بسیار باید این فرصت را غنیمت بدانیم و از آن به خوبی استفاده کنیم.

او ادامه داد: بازگشت سرافرازانه دو شهید اراکی تازه تفحص شده به وطن که، چون ستاره‌هایی درخشان هستند روح تازه‌ای به جامعه می‌بخشد و بسیار امیدبخش است.

سرهنگ مهجوری اظهار کرد: شهدا همچون ستون‌های مستحکم عزت و سربلندی برای نظام اسلامی می‌مانند و تا زمانی که جریان شهادت در نظام اسلامی جاری است دشمنان اجازه هیچ گونه عرض اندامی نخواهند داشت.

او تصریح کرد: آنچه امروز در سرزمین اسلامی وجود دارد به برکت خون شهدا به دست آمده و شهیدان از هستی خود گذشتند تا اسلام و مکتب اهل بیت (ع) زنده بماند و لذا ادامه راه شهدا بسیار حیاتی و ضرورت است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید دفاع مقدس کلانشهر اراک شهید جعفر نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین امروز پرسپولیس پس از برگزاری جلسه فنی از سوی اوسمار ویه را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوت‌زنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

* تمرین امروز در حالی حدود یک ساعت به طول انجامید که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087799

دیگر خبرها

  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • امروز با مولانا: نیست مرا را جز تو دوا ای تو دوای دل من
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان