Web Analytics Made Easy - Statcounter

چک های انبوه ساز معروف استقلالی به بازیکنان سابق این باشگاه به یک دلیل مشخص پاس نشده است

چک های علی نامداری به یک دلیل مشخص پاس نمی شود.

به گزارش طرفداری، چند ماه پیش استقلال برای دریافت پروانه حرفه ای باید پول طلبکاران سابق خود را پرداخت می کرد که در این بین علی نامداری 11 میلیارد تومان چک در اختیار این باشگاه قرار داد تا مشکل آبی ها حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تعدادی از چک های علی نامداری که تاریخ آن برای اواخر آذرماه و اوایل دی ماه بوده، هنوز پاس نشده است که این موضوع یک علت مشخص دارد.

دلیل این مساله این است که نامداری قصد دارد پول هایی که به باشگاه استقلال داده را پس بگیرد و به همین دلیل هم چک های آخری که در اختیار طلبکاران این باشگاه قرار داده، پاس نشده است.

چک هایی که جابر انصاری و چند بازیکن دیگر از باشگاه استقلال دریافت کرده اند پاس نشده و در اولین اقدام هافبک سابق آبی ها از این باشگاه شکایت کرده است.

 

اخبار داغ 

مهدی تاج به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان ایرانمهر بستری شد / عکس علی دایی در ترکیه رویت شد؛ پیشنهاد ترک ها به شهریار ایرانی مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی نامداری پاس نشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم تشییع مرحوم فرهاد چیذری مربی بدنساز اسبق پرسپولیس , نفت تهران امروز صبح در مسجد قائم چیذر و امامزاده علی اکبر با حضور بستگان و اهالی ورزش و سینما برگزار شد.

در این مراسم چهره‌هایی مانند رضا درویش، فرهاد کاظمی، حسین بادامکی، بهزاد غلامپور، جواد کاظمیان، داود سیدعباسی، مهدی امیرآبادی، امیر حاج‌رضایی، امین حیایی، سیامک انصاری و... حضور داشتند.

کد خبر 845165 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • کار سخت نکونام و کادرفنی استقلال تا 12 اردیبهشت!
  • صحنه‌ای نادر در بازی استقلال با شمس‌آذر | تماشاگران استقلالی چرا این کار را کردند؟
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس