Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید گودرزی گفت: در سریال «روز‌های ابدی» یک نقش واقعی را ایفا می‌کنم و داستان در برهه از تاریخ می‌گذرد که تجربه‌ای نسبت به آن نداشتم.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «حمید گودرزی» بازیگر نام‌آشنای سینما و تلویزیون، درباره ویژگی‌های نقش «نفیسی» گفت: سریال «روز‌های ابدی» یکی از آثار تاریخی به شمار می‌آید که شخصیت‌های آن اکثرا بر اساس واقعیت‌ها هستند و رفرنس تاریخی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
وی ادامه داد: نقش «نفیسی» که من آن را بازی می‌کنم، یکی از افراد امین دکتر چمران در آن برهه تاریخی بوده و دکتر به نفیسی خیلی اطمینان داشته است. نفیسی به عنوان یک فرد امین از ماموریت‌ها و اطلاعاتی که در اختیار دکتر چمران قرار می‌گرفته، مطلع بوده است.  
گودرزی ادامه داد: ساواک در آن دوره بر اساس ماموریتی که برایش تعریف شده بود تا افراد را تخریب کند، انگی را به نفیسی می‌زند و نفیسی را به گونه‌ای جلوه می‌دهد که اشرافی‌گری داشته و با ساواک همکاری می‌کرده است. بعد از انقلاب و برچیده شدن ساواک مشخص می‌شود پرونده نفیسی کاملا پاک بوده و به همکاری‌اش با انقلاب ادامه می‌دهد.  
گودرزی درباره شناختش از آن مقطع انقلاب و مطالعه در این حوزه گفت: در آن برهه تاریخی به دلیل سن و سال کم (متولد ۵۶) شناخت چندانی نمی‌توانم به شخصه داشته باشم، اما برای رسیدن به نقش در دفتر جلساتی داشتیم. با حضور جواد شمقدری (کارگردان) و محسن علی اکبری (تهیه‌کننده) درباره آن مقطع زمانی به بحث می‌نشستیم. سوالاتی را که داشتیم به عنوان نسلی که آن دوره را تجربه نکردیم و قرار بود بازی کنیم مطرح می‌کردیم و دوستان با سعه صدر توضیح می‌دادند تا بتوانیم در هنگام اجرا دقیق پیاده کنیم که خواسته کارگردان برآورده شود.  
بازیگر مجموعه پرطرفدار «مسافری از هند» در ادامه گفت: تصویربرداری این سریال نزدیک به سه سال طول کشید که بازی من نزدیک به یک سال و چند ماه به طول انجامید. لوکیشن‌های متفاوتی داشتیم که در بیش از ۵۰۰ لوکیشن جابجایی داشتیم؛ از دورترین روستا‌های کشور کار کردیم تا در قلب تهران که در سریال کاملا مشهود است. با صحبت‌هایی که داشتم به نظرم نتیجه کار خوب است و امیدوارم مخاطب هم با دیدن این سریال این برهه تاریخی را بیشتر بشناسد.  
وی در خاتمه تاکید کرد: کار با آقایان علی‌اکبری و شمقدری تجربه خوبی بود. اوایل کار چیز‌هایی را می‌شنیدیم که وقتی وارد کار شدیم فضای کار بسیار دوستانه و عالی بود. همه بچه‌های گروه زحمت کشیدند و از جان خود مایه گذاشتند؛ امیدواریم مخاطب ببیند و لذت ببرد. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون سریال تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر نقش شهید طهرانی مقدم مشخص شد

فیلمبرداری «بی‌پایان» روایتی متفاوت از شهید حسن طهرانی‌مقدم پدر موشکی ایران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «بی‌پایان» به کارگردانی ساسان فلاح‌فر با نمایش یکی از مهم‌ترین مقاطع زندگی شهید حسن طهرانی‌مقدم مقابل دوربین رفت.

در این اثر حمید ابراهیمی نقش شهید طهرانی‌مقدم را ایفا می‌کند.

«بی پایان» اقتباسی آزاد از یک ماجرای واقعی در رابطه با یکی از پروژه‌های مهم سرلشکر شهید حسن طهرانی‌مقدم است.

این فیلم داستانی روایتی متفاوت از پدر علم موشکی ایران است که در محدوده محل شهادت او فیلمبرداری می‌شود.

به گزارش ایمنا، حمید ابراهیمی در آثار زیر نقش‌آفرینی داشته است:

گیلدخت حکم رشد کلبه‌ای در مه آرمیتا کتونی زرنگی حکایت‌های کمال دیدن این فیلم جرم است راه و بیراه در قصه‌ها زندگی می‌کنند گاهی به پشت سر نگاه کن سال‌های ابری زمانی برای عاشقی در بند اروند پیدا و پنهان هوش سیاه یه تیکه زمین فرات گاوصندوق مثل هیچ‌کس تا صبح صاحبدلان فکر پلید آلزایمر فرزند خاک ای ایران تعبیر خواب خروج گوشواره‌های گیلاس میرو کد خبر 744857

دیگر خبرها

  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود
  • دارابی: چالش‌های جهان معاصر تهدیدی جدی برای میراث فرهنگی هستند!
  • بررسی تاریخی جریان نفوذ در آستانه ادامه پخش سریال سرزمین مادری
  • بازیگر نقش شهید طهرانی مقدم مشخص شد
  • حمید ابراهیمی بازیگر نقش شهید طهرانی مقدم شد
  • عامل شهادت شهید «حمید سلطانی نژاد» به هلاکت رسید
  • عامل شهادت ستوان‌دوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • حمید ابراهیمی بازیگر نقش شهید طهرانی‌ مقدم شد
  • عامل شهادت شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • حمید ابراهیمی بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم شد